آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 خرداد ماه 1397 = 30-05 2018

هشدار نسبت به وقوع بحران مالی جهانی جدید

یک سرمایه‌گذار بزرگ جهانی گفت افزایش ارزش دلار و خروج سرمایه از بازارهای نوظهور ممکن است به یک بحران مالی مهم دیگر خاتمه یابد. او همچنین هشدار داد اتحادیه اروپا با یک تهدید وجودی قریب‌الوقوع روبروست.

به گزارش ایسنا، هشدار سوروس نسبت به وقوع بحران مالی جهانی جدیدبه گزارش فانوس، به نقل از شبکه خبری بلومبرگ، جورج سوروس، سرمایه‌گذار مجار آمریکایی سه‌شنبه در یک سخنرانی در پاریس گفت: خاتمه توافق هسته‌ای با ایران و نابودی پیمان ترانس‌آتلانتیک میان اتحادیه اروپا و آمریکا تاثیری منفی روی اقتصاد اروپایی دارند و منجر به تبعات دیگری از جمله بی‌ارزش شدن ارز بازارهای نوظهور می‌شود. ممکن است ما به سمت یک بحران مالی مهم دیگر سوق پیدا کنیم.

هشدار این میلیاردر در شرایطی مطرح می‌شود که بازدهی اوراق قرضه ایتالیا به بالاترین سطح رسیده است و اقتصادهای بزرگ نوظهور از جمله ترکیه و آرژانتین در تلاش هستند تا از تورم فرار کنند.

سوروس که همواره از سوی دولت مجارستان هدف انتقاد قرار می‌گیرد، چشم‌انداز تیره‌ای را برای اتحادیه اروپا متصور شد.

او با اشاره به بحران مهاجرتی و سیاست‌های ریاضتی که منجر به روی کارآمدن پوپولیست‌ها شده است و همچنین "تجزیه سرزمینی" از جمله بریگزیت گفت: "خیلی‌ چیزها تا الان خراب شده است اما نشنیده‌ام که کسی بگوید اروپا با خطر وجودی روبروست. این واقعیت تلخی است."

سوروس در ادامه گفت: یورو مشکلات حل نشده زیادی دارد و نباید اجازه داد که آنها اتحادیه اروپا را ویران کنند.



arzhang May 30, 2018 12:51 PM

در دوران زندگیم سعی کردم هیج اخوندی به من نزدیک نشود چون من اخوندا را یک انسان نکبتی با انرژی منفی میدیدم و نمیخواستم تن لش انها به من بخورد که در بعضی مواقع پیش امده که چون خیلی به من نزدیک شده بودن برای دفع نکبتی به انها تف کردم و حالا میبیند هرکه تنش به اخوندا خورده انها بدبخت شدن از ایران ما گرفته تا عراق و سوریه و لبنان و یمن و روسیه ونزوئلا حتی در بولیوی این روزها بحران اقتصادی و اجتماعی هست و حالا میبینیم که اروپاییها امریکا را رها کردند و اخوندا را به آغوش گرفته اند نکبتی به سراغ انها هم دارد میاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 30, 2018 08:51 PM

جورج سوروس بزرگترین دشمن جمهوریخواهان آمریکا و به صورت طبیعی یکی‌ از بزرگترین دشمنان ملت ایران است هزینه اکثر خرابکاری‌ها در آمریکا و همچنین "فیک نیوز" از جیب وی تامین میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: