آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 12 خرداد ماه 1397 = 02-06 2018

ایران جزو کشورهای نخست افسرده جهان است

رییس انجمن آسیب‌شناسی اجتماعی با بیان اینکه ایران جزو ۱۰ کشور نخست به لحاظ میزان افسردگی است، گفت: آمار افسردگی که در کشورهای دنیا برآوردشده نشان می‌دهد، ایران جزو کشورهای سطح اول است، یعنی جزو ده کشور اول دنیا به لحاظ میزان افسردگی محسوب می‌شود و این در حالی‌ست که یکی از عوامل بروز خشم هم افسردگی است.

به گزارش ایلنا، کوروش محمدی گفت: آمارهای دقیقی در این زمینه وجود ندارد، زیرا ما اصولا در مقابل آمار، بررسی و مطالعات این حوزه خیلی مقاوم هستیم. در بحث طلاق، قتل، نزاع‌های دسته جمعی و افرادی که دچار اعتیاد می‌شوند و مسیرهای نا به هنجار را پیش می‌گیرند رد پای خشم دیده می‌شود. سایه خشونت بر همه زوایای زندگی ما قابل لمس است، اما آمار دقیقی وجود ندارد.

وی افزود: میزان خشنونت‌مان بالا است و این غیرقابل اجتناب است. از طرفی نباید از این مساله هم غافل شویم که نسل جدید ما با ارزش‌هایی زندگی می کند که از ارزشهای سنتی جامعه بسیار فاصله دارد و همین امر انطباق و پذیرش این نسل را با شرایط موجود با چالش مواجه کرده است.



علی June 2, 2018 06:01 PM

از قدیم گفتند گندم از گندم بروید جو ز جو چه به این مردم یاد دادیم و انتظار چه چیز داریم با حاکمیت مذهب عقب مانده ای که رستگاری را در گریه برای اعرابی میداند که هیچ ربطی به زندگی امروز ما ندارد و عقاید مسخره خود را بصورت تابو در سر این مردم جا انداخته و تقویم ما پر از دهه های گریه بیهوده برای مردگان هزار سال پیش است و مردم ما تبدیل به مردمی شدند که اعتراض کردنشان هم با گریه و رگ گردن متورم کردن شده و حاکم کشور بیست و چهار ساعت بر طبل دشمن میکوبد و عروسی و عزایمان شکل هم شده و خندیدن مترادف با جلف بودن شده انتظار شادی و خوشبختی انتظاری بیهوده و عبث است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: