آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 خرداد ماه 1397 = 03-06 2018

دو دختر نوجوان دیگر در اهواز خودکشی کردند

خبرگزاری هرانا – رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت که امروز ۲ دختر نوجوان اهوازی در یکی از مناطق اهواز خودکشی کردند. سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از تابناک، آتش پاد علی تراب پور، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان داشت: “ساعت ۶ دقیقه بامداد امروز، ۱۲ خرداد ماه گزارش اقدام به خودکشی ۲ دختر ۱۴ ساله در یکی از مناطق اهواز به سازمان آتش نشانی مخابره شد”.

وی ادعا کرد: “۲ دختر نوجوان ۱۴ ساله بر اثر مصرف مشروبات الکلی و نداشتن کنترل روحی اقدام به خودکشی از تراس طبقه دوم ساختمان مسکونی کرده بودند”.

تراب پور اذعان داشت: “آتش نشانان پس از دریافت گزارش حادثه بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و به محض رسیدن به محل مذکور مشاهده کردند که یک دختر نوجوان خود را از تراس طبقه دوم ساختمان مسکونی به پایین انداخته است و دختر نوجوان دیگری هم قصد سقوط از تراس طبقه دوم را دارد”.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: “ماموران آتش نشانی در یک واکنش سریع خود را به تراس طبقه دوم رسانده و قبل از اینکه این دختر نوجوان که حالت روحی مناسبی نداشت سقوط کند نسبت به نجات وی اقدام کردند”.

وی افزود: “ماموران آتش نشانی اقدامات اولیه نجات را برای دختر مصدوم انجام و وی را به امدادگران اورژانس ۱۱۵ جهت درمان تحویل دادند”.

سهم نوجوانان ایرانی از خودکشی های سالانه بیش از ۷ درصد از سوی پزشکی قانونی اعلام شده است.



اردلان June 3, 2018 01:33 PM

ما مقصرین اصلی این تراژدی غم انگیز، خودکشی نوجوانان و جوانان ایرانزمین را سران و مزدوران تروریست و نوکرمعاب رژیم ولایت وقیح میدانیم! اما انتقام خون تمامی عزیزان نوجوانان و جوانان جانباخته این سرزمین که تا کنون خودکشی کرده اند؛ میماند تا روز رستاخیز مردم ایران و در پای چوبه های دار مجازات که باید همین آخوندهای اشغالگر تاوان آن را تمام و کمال خواهند پرداخت! زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 3, 2018 03:52 PM

جالبه که در چنین اوضاع واحوالی آقای اردشیر زاهدی در ویلای مجلل خود در سوئیس نشسته اند وافاضاتی آنچنانی میکنند گویا آقای اردشیر زاهدی در سن پا بمرگی خیلی دلبسته زندگی هستند و چشمانشان را چربی گرفته است که نمیتوانند له شده جوانان این سرزمین را ببینند آقای ترامپ از شما میخواهیم دروحله اول با فشارهای اقتصادی وفشردن گلوی رژیم اسلامی تا مرحله خفگی ملت ایران را یاری کنید تا شر این غده سرطانی از پیکرجهان کنده شود و به اتش انداخته شود واگر صلاح دیدید که باید با روشهای دیگری برای کوبیدن سر این مار زهراگین اقدام کنید، انجام بدهید و بدانید مردم ایران از شما حمایت میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


كاوه اهنگر June 4, 2018 02:44 AM

با فشارهای اقتصادی و فشردن گلوی رژیم اسلامی تا مرحله خفگی كه ملت ايران زودتر از اخوندها خفه ميشود چاره كار رهايي ايران و ملت ايران جنگ و تحريم نيست سران و جيره خواران اين قوم تبهكار با حسابهاي كلفت بانكي با تحريم هاي خارجي فقط زبانشان درازاتر ميشود و هر گونه كم كاري و بي كفايتي را به حساب تحريم ها ميگذارند همينطوريش هم كه نفت ايران تحريم نيست دلارهاي نفتي به شكم عربها و يا جنگهاي منطقه اي رژيم واريز ميشود ملت ايران با اعتصابات سراسري و اعتراضات عمومي و عدم شركت در خيمه شب بازيهاي رژيم ميتونند ضربه هاي كاري را به اين رژيم در حال احتضار وارد كنند بعنوان يك ايراني هر گونه دراز كردن دست نياز به كشورهاي خارجي را مديون كردن ايران به انها در فرداي ازادي ايران ميدانم هيچ كشوري بدون چشمداشت به ايرانيان كمك نخواهد كرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: