آدرس پست الکترونيک [email protected]

تازه ترين اخبار ما را در سايت يا وبلاگ خودتان بگذاريد









دوشنبه، 22 مرداد ماه 1397 = 13-08 2018

فریاد آی دزد آی دزد به بیت خامنه ای رسید

اینها از وحشت خشم مردم از فساد ساختاری که همه ارکان نظام را فرا گرفته و اعتراضات سراسری مردم که خواهان برچیده شدن کل نظام هستند، بساط آی دزد آی دزد راه انداخته‌اند.

خامنه ای امروز در جمع شماری از ایادی رژیم در باره مبارزه با فساد گفت: بنده از قدیم با فساد و مفسدین مبارزه می‌کردم و الان هم عقیده‌ام همین است. اما بعضی افراطی حرف می‌زنند و می‌گویند همه فاسدند و از تعبیر فساد سیستمی استفاده می کنند؛ این‌جوری نیست.

خامنه‌ای تقصیر عمده بحران ارز را متوجه دولت روحانی دانست و گفت: راه‌های فساد را باید بست. در همین قضیه‌ی ارز و سکه، اگر مقابله با فساد بود، راه فساد بسته می‌شد.

خامنه ای گفت: اگر عملکردها بهتر و باتدبیرتر و بهنگام‌تر و قوی‌تر باشد، تحریم‌ها اثر زیادی نمی‌گذارد و می‌شود ایستاد.

خامنه ای گفت: وقتی با فساد و مفسد مقابله صورت گیرد، جیغ‌ و دادهایی بلند می‌شود. من چندین سال پیش نامه نوشتم به سران سه قوه و نوشتم که فساد یک اژدهای هفت‌سر است که باید به‌طور کامل با آن مقابله شود. این را بدانید بناست با مفسد بدون هیچ ملاحظه‌ای برخورد قاطع صورت گیرد.

(شعار حاضران: مفسد اقتصادی اعدام باید گردد)

خامنه ای در واکنش گفت: شما مگر دادگاهید؟ فضاسازی نکنید، بعضی‌ها ممکن است اعدامی باشند و بعضی ممکن است حبسی باشند. بنده نوشته‌ام مقابله باید عادلانه و با دقت انجام شود.

خامنه ای افزود: دشمن کمین گرفته است و به مجردی که این مشکل را در داخل مشاهده کردند، فورا مثل مگسی که روی زخم می نشیند، روی مشکل می نشیند و از این بنا می کند به سوءاستفاده کردن! و القا می کند که نظام اسلامی نتوانست.



حقیقتگو August 5, 2018 10:02 PM

احمدی نژادها چی ؟ ودها وصدها هم سفرهای شان که درشمال شهرتهران درساختمان ها وویلاهای میلیلاردها تومانی و با پورشه و مازورتی ها وفراری ها وبنزها میلیاردی جولان میدن ؟ آیا تابحال شده است که ازدزدان تازی تباردرداخل عبا پنهان شه حکومتی یکباربگوید که سرنوشت ۱۵۰میلیارددلار ومیلیاردهای دیگراوبامائی چه شده است - صندوق ارزی خامنه ای رئیس مافیای تازی تباران مملو ازاینگونه دلارهاست ولی مردم را به بهانه های تمام چهل و دستگیری های عوام فریبانه حکومتی درصدد هستند که دلیلی هدفمند برای بستن درب صندوق ارزی ومحروم کردن مردم ایران ازارزفروش نفت کشورشان را داشته باشند - مخارج سرسام آورلبنانی ها وفلسطینی ها بیکاره وبی مصرف و همچنین قشون بشاراسد و سپاه پاسداران تماما" وبدون وقفه با دلارهای ازصنذوق ارزی ایران هزینه میشود -

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی August 5, 2018 11:41 PM

عراقچی ها یکی دوتا نیست یک قبیه هستند دارای مقام و درامد های نجومی نه اوقیانوسی خود اوس عباس هم با حقوقهای نجومی حق ماموریت های بیسرانجام نجومی ثروت بیکرانی داره !

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان August 10, 2018 05:36 AM

کسانی که تا کنون در چهار چوب حکومت اسلامی به غارت منابع مالی ایران  دست زده اند  چنانچه پس از غارت در این میان سهم تلکه خامنه ای و دیگر آیات اعظام را پرداخت نکرده باشند خیلی ساده موضوع لو میرود! برای مثال  بگفته جهانگیری موضوع غارت ۶۵۰ میلیارد دلار  و انتقال آن به اروپا، کانادا و امریکا در دوران احمدی نژاد بدون  باقی گذاردن هیچ ردی ودستگیری شخصی یا گروهی پایان یافت چراکه خامنه ای و پسرانش از این بزرگترین و کلانترین سرقت تاریخی بانکی در جهان بخوبی آکاهی داشته و نیز دخالت داشته اند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Freedom August 13, 2018 01:30 PM

رژیم درست است

نظام شیوه و نوع حکومتی است که دارای نظم و ترتیب خاصی باشد, این رژیم بی در و پیکر و افسار گسیخته است هی نگویید نظام این تخم لق را آخوند های جنایتکار برای تبلیغ در دهان دیگران شکستند نظام دوران پادشاهی بود که دارای نظم و ترتیب خاصی بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی August 13, 2018 04:14 PM

چند سال پیش نتو گفتن فساد و دزدی ایران را داره به نابودی میکشه
مگر خودت نگفتی کششششش ندیدن درمورد ۱۸تن طلاو چندین کارتون دلار بود که فرستاده شده بود ترکیه
چرا درمورد گرانی و فقر حرفی نمیزنی چون در ماه دم دستگاه های خودت بیش از هزار ملیارد تومن برای مردم هزینه داری در تمام نقاط جهان و ایران نماینده داری با دارو دسته های مختلف و حقوق های خیلی بالا چرا نمیری سری به سیستان و بلوچستان نمیزنی چرا زباله گرد ها را نمیبینی در تمام عمرتون دشمن دشمن دشمن این هم شد بهانه شما ها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem August 13, 2018 04:15 PM

این آغای خامنه‌ای خودش در تمام دزدیها دخالت دارد خودش دولت دارد وزیر امورخارجه دارد مشاورهای متعدد دارد در تمام ایران نماینده دارد ولی وقتی صحبت از ورشکستگی و و به میان می آید روباه بنفش را علم می کند و تقصیرها را به گردن این روباه می اندازد این دقیقا حرف ولایت وقیح می باشد مقصر همه نابسامانی ها خود ایشان است

گزارش یا اعتراض به این نظر


منتظر براندازی August 13, 2018 05:29 PM

بگذارید تجزیه و تحلیل کنیم جملات خامنه ای را:
(بنده از قدیم با فساد و مفسدین مبارزه می‌کردم)
در این جمله احمقانه ( قدیم یعنی کی؟ چون یک ثانیه پیش هم قدیمه) (با فساد ومفسدین مبارزه میکردم !؟ منظورت از فساد چیه؟ آیا منظورت فساد میوه و غذا و کپک زدنه؟ آیا منظورت فساد فی الارض است که خودت بزرگترین فاسد کننده فی الارض هستی چرا میترسی از فساد اقتصادی حرف بزنی؟ منظورت از مفسدین کدام مفسدینه؟ این حرامزاده از سوم شخص جمع حرف میزنه یعنی آنها که اولا خودش را جدا کند از مفسدین ثانیا از آنها که معلوم نیست کیا هستند حرف میزنه که لاریجانیها و آخوندهای دزد داخلش نیستند!؟) و وقتی حاضران شعار میدهند: (مفسد اقتصادی اعدام باید گردد) چون خودش را یکی از مفسدین اقتصادی میداند میگه چرا میگوئید اعدام باید گردد, کسی که چهل سال بیگناهان را اعدام کرده اینو میگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرمان August 13, 2018 11:20 PM

هموطن! هار شدن ملایان ایران برای غارت ثروت کشور، بخشیدن دریای خزر به روسیه، خلیج فارس به چین، خاک ایران به امارت بخشیدن آب، برق، سرمایه ایران به بیگانگان ، بی کاری، گرانی، فقر، اجبار، سرکوب، حبس و اعدام ، اختلاس ، نتیجه بی تفاوتی ، سکوت و‌ ترس اکثریت ما از رژیم اهریمنی ملایان است اگر امروز برنخیزیم باید منتظر عواقب ناگوارتری از اینها باشیم وحشت از اینکه اگر قیام کنیم ایران سوریه خواهد شد نباشیم همین حالا ملایان در حال تجزیه ایران هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  17093 بازدید |