آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 خرداد ماه 1397 = 03-06 2018

فیلم؛ غزه: مردم گرسنه ایران و افطاری کمیته امام

در حالی گرسنگان ایرانی برای نان کلیه خود را می‌فروشند، رسانه‌های فلسطینی گزارش کرده‌اند که کمیته امداد «امام خمینی» در غزه روزانه به ٣٠٠ هزار نفر در ماه رمضان در چهار وعده افطاری، دسر، غذای اصلی و سحری غذا می‌دهد!




www.youtube.com/watch?v=MB3As7MYw6U

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



پلنگ ایران زمین June 4, 2018 12:51 AM

این اسلامگرایان از نژادی دیگر، کشورمان را به غنیمت گرفتند و به هم پیمانان خودشان یاری رسانی میکنند هتا اگر آنها تنگدست نباشند همه کشورهای عربی نه تنها از دارایی آریایی ها کاخ نشین شدند، بلکه ما را با زور وادار به پذیرفتن دینشان کردند از آنجایی که میدانم، به حج رفتن باید دسترنج خود شخص باشد و همچنین مردمان تهیدست نباید روزه بگیرند بلکه روزه را کسی میگیرد که توانایی سه وعده خوردن را داشته باشد و حذف یک وعده خوراک (نهار) را به تنگدستان بدهد من از فلسطینی ها پرسشی دارم اگر تنگدست هستید، چرا روزه میگیرید؟ اگر توانایی سه وعده خوراک را دارید، پس چرا رایگان میخورید؟ آیا میشود برای زیارت حج آدم کشت و از پولش به مکه رفت؟ آیا میدانید هر تکه نانی که میخورید، آلوده به خون است؟ این سفره رنگین از خون مردمان بیگناه است و تاوان دارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 4, 2018 01:28 AM

ایرانی بی شرف است بی غیرت است اگر در فردای آزادی ایران آخوند و بسیجی را زنده بگذارد آخوند زنده یعنی ایران مرده

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آريايى June 4, 2018 06:45 AM

مردم خودمون گرسنه اند بعد پول هاى قلك هاى كميته امداد رو ميريزند تو حلق تروريست هاى فلسطينى
گوه تو روحت خمينى

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: