آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 13 تیر ماه 1397 = 04-07 2018

اسرائیل؛ پاسخ روحانی به سوئیس/واکنش نتانیاهو

روحانی روز گذشته در سوئیس در جمع خبرنگاران در پاسخ به رئیس شورای کنفدراسیون سوئیس درباره به رسمیت شناختن اسرائیل، همانند خامنه ای و پاسداران گفت: جمهوری اسلامی، رژیم صهیونیستی را نامشروع می داند.

قاسم سلیمانی در پیامی برای روحانی نوشته: آنچه از فرمایشات حضرتعالی در رسانه‌ها منعکس شد ،مبنی بر اینکه اگر نفت جمهوری اسلامی ایران صادر نشود، تضمینی برای صدور نفت کل منطقه نمی‌باشد و بیانات بسیار ارزشمندی که در موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژیم صهیونیستی فرمودید، مایه مباهات و افتخار است.

از سوی دیگر نخست وزیر اسرائیل از کشور‌های اروپایی خواست حمایت مالی خود را از رژیم ایران متوقف کنند.

نتانیاهو در مراسمی که سفارت آمریکا برگزار کرد، گفت: من به سران کشور‌های اروپایی می‌گویم حمایت مالی از رژیم ایران را که حامی مالی تروریسم است، متوقف کنید.


تهدید تلویحی روحانی درباره تنگه هرمز

به گزارش میزان، روحانی در دیدار گروهی از ایرانیان مقیم سوئیس، غرب و تمامی کشور‌های حامی آمریکا را درباره تحریم نفت ایران تهدید کرد و گفت: آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند که می‌خواهند به‌طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند. آن‌ها معنی این حرف را نمی‌فهمند، چراکه این اصلاً معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن‌وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید این کار را بکنید تا نتیجه‌اش را ببینید.

این در حالیست که به گفته ناظران، تهدید آمریکا به اعمال شدیدترین مجازات ها علیه شرکتهای نفتی اروپايی که درصدد معامله با رژیم ایران برآیند، مانع بزرگی است که اروپا نمی‌تواند از آن عبور کند.



arzhang July 4, 2018 01:02 PM

وقتی روحانی داشت میگفت ما اخوندا فرشته صلح هستیم و ما خواهان دشمنی با هیج کشور در دنیا یا همسایگان نیستیم مقام سوئیسی به روحانی گفت در جهت تحکیم صلح در خاورمیانه لازم هست شما اسراییل را به رسمیت بشناسید ولی روحانی گفت ما رژیم صهیونیستی را نا مشروع می دانیم یعنی درسته که ما پولهای دزدی خودمان را میگذاریم در بانکهای سوئیس ولی ماموریت ما تسخیر اورشلیم هست


گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور July 4, 2018 02:46 PM

این عقب افتاده ها دنیایشان کوچکترین تفاوتی با دنیای ۱۴۰۰ سال قبل ندارد و این ها لشکر اسلامند که باید پوزه ی یهودیان را به خاک بمالند!

شتر در خواب بیند پنبه دانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 4, 2018 05:14 PM

روحانی مرسی که قبر خودتو رسما کندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو July 4, 2018 10:28 PM

می گویند ازتفنگ خالی دونفرمی ترسند بشرط آنکه طرف مقابل تفنگ ندادند که تفنگ خالی است - تفنگ تهدیدات روحانی تنها خالی است که هیچ بلکه با تحریم ها لوله تنفگش هم خم شده - قاسم سلیمانی یک سوپرمیلیارد دلاری است که منافعش ودرآمدش برادامه این تهدیدات درسطح کشتارمردم بی دفاع سوریه است وهرگزبا ابرقدرتی که درجنگ جهانی دوم آلمان و ژاپن و همچنین درجنگ ویتنام وکره وعراق کارنامه جنگ واقعی دارد -حالا یک یک عبابردوش تهدید به بستن تنگه هرمزمی کند- امریکا ودیگرکشورهای صنعتی که صنعت واقتصادشان برپایه نفت می گذرد تنها تنگه هرمزرا بازخواهندکرد واین دقیقا" خواسته ترامپ درهجوم نظامی به ایران وتسخیرچاه های نفت ایران. این عبابردوش که درخارج لوس شده است نمی فهمد چه آتشی برپا خواهد کرد وایران را به سوی تباهی کامل می برد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: