آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 خرداد ماه 1397 = 10-06 2018

فیلم؛ بحران آب؛ نتانیاهو: حمایت از مردم ایران

رادیو پیام اسرائیل: نخست وزیر اسرائیل در یک پیشنهاد بی سابقه، به آگاهی مردم ایران رساند که وبگاهی به زبان فارسی در اسرائیل برپا خواهد شد که شیوه شیرین کردن آب دریا و همچنین بازیابی آب های مصرف شده را به ایرانیان یاد خواهد داد.

اسرائیل پیشرفته ترین کشور دنیا در زمینه شیرین کردن آب دریا و همچنین بازیابی آب مصرف شده می‌باشد و دولت هند نیز به استفاده از شیوه اسرائیلی علاقمندی زیادی نشان داده است.

اکنون بنیامین نتانیاهو در پیام ویژه ای خطاب به ملت ایران می گوید که شیوه کار اسرائیل در وبگاهی قرار خواهد گرفت که به زبان فارسی خواهد بود و ایرانیان می توانند از آن برای مقابله با کمبود آب در کشور استفاده کنند.

نتانیاهو در این پیام که به زبان انگلیسی تهیه شده، ولی زیرنویس فارسی دارد (فیلم زیر)، خطاب به ملت ایران می گوید که اسرائیل بسیار مایل است به آن مردم فرهیخته یاری برساند، ولی این رژیم ایران است که مانع از این همکاری می شود.

نخست وزیر اسرائیل در حالی این پیام را انتشار داده که رژیم ایران دو روز پیش (آدینه) یک رشته تظاهرات نمایشی با نام “روز جهانی قدس” برگزار کرد و خواهان نابودی اسرائیل شد و پرچم این کشور را به آتش کشید.

تظاهرات مشابهی به هزینه حکومت اسلامی ایران توسط حزب الله در لبنان و همچنین توسط حماس و جهاد اسلامی آزادی فلسطین در نوار غزه برگزار شد.
تا پیش از به قدرت رسیدن حکومت اسلامی در ایران، همکاری های گسترده ای بین دو کشور در همه زمینه های پزشکی، کشاورزی، آبیاری و امور نظامی و دانشگاهی وجود داشت که رژیم اسلامی نه تنها به آن پایان داد، بلکه نیت نابودی اسرائیل را در سرلوحه هدف‌های بین المللی خود قرار داد.

نخست وزیر اسرائیل در حالی پیشنهاد یاری رسانی به ملت ایران را عنوان می کند که بحران بی آبی در ایران به حد فاجعه آمیزی رسیده و آینده کشور را به خطر انداخته است.

نتانیاهو در پیام خود، حکومت اسلامی در ایران را “یک رژیم سفاک” توصیف کرده که به گفته وی “حتی آب را از مردم ایران دریغ می کند”.

او یادآور شد که اسرائیل در رشته بازیافت آب مصرف شده، یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است – در حدی که حدود ۹۰ درصد از فاضلاب، مورد پالایش قرار می گیرد و برای برخی امور، مانند کشاورزی از آن استفاده می شود.

نخست وزیر اسرائیل در این پیام کوتاه به مشکل شدید کمبود آب در ایران اشاره کرده و از جمله گفته است که بنا به پیش بینی اداره هواشناسی ایران، خشکسالی در کشور امری طولانی است و حدود پنجاه میلیون نفر از مردم ایران ممکن است به علت کم آبی ناچار به ترک محل سکونت خود گردند.

نتانیاهو گفت که از علل این معضل در ایران، نبود مدیریت آب و بی کفایتی مسوولان و سرقت منابع طبیعی ایران توسط رژیم است.

کمبود آب در اسرائیل، مشکلی بسیار بزرگتر از معضل کشور ایران بوده، ولی با نوآوری و مدیریت درست و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، اسرائیل توانسته است تا حد زیادی این معضل را حل کند و اکنون آماده است تجربیات خود را در اختیار مردم ایران قرار دهد.

در مدیریت آب در اسرائیل، با استفاده از تکنولوژی جدید، مقدار غذایی که هر گیاه به آن نیاز دارد، به دقت محاسبه می شود و یک قطره آب هم در امور کشاورزی به هدر نمی رود.

نتانیاهو گفت که اسرائیل آماده است این دانش خود را در اختیار مردم ایران قرار دهد، ولی شوربختانه رژیم ایران اجازه نمی دهد کارشناسان اسرائیلی به ایران سفر کنند و از این رو اسرائیلی وب سایتی را به زبان فارسی برپا می کند که در آن دانش اسرائیلی برای پالایش فاضلاب تشریح و نمایش داده شده است.

نخست وزیر اسرائیل گفت: «ما به کشاورزان ایرانی نشان خواهیم داد که چگونه از آب استفاده بهینه کنند و این درحالی است که رژیم ایران، همچنان فریاد “مرگ بر اسرائیل” سر می دهد.

اسرائیل آماده اعطای کمکی است که از رنج میلیون ها نفر از مردم ایران بکاهد.

آگاهان می گویند که این پیام بی سابقه نخست وزیر اسرائیل یکبار دیگر نشان می دهد که او تا چه حد برای ملت ایران ارزش و احترام قائل است و همزیستی و دوستی بین دو ملت را یک ضرورت می داند که به خوشبختی هر دو ملت کمک خواهد کرد.

نتانیاهو در این پیام که در توئیتر و فیس بوک و یوتیوب نیز قرار گرفته، عملا از مردم ایران خواست به رژیمی که کوچکترین اهمیتی برای تامین نیازهای آنان نیم دهد پشت کنند.




www.youtube.com/watch?v=htUwa2P-868

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



یک ایرانی June 10, 2018 08:57 PM

جناب نتنیاهو فعلا دست نگه دار تا این رژیم سقوط کند بعد هر چه وب سایت و یا کمک خواستی راه اندازی کن ما مردم ایران از دوستاران اسرائیل و اسرائیلی ها هستیم او آنها را مانند خودمان ایرانی میدانیم و از شما خواهشمندیم در حال حاضر تکنولوژیی در اختیار این رژیم قرار ندهید چون که فردا این ملاها منت سر ما مردم ایران میگذارند و میگویند که متخصصین متعهد و حزب اللهی خوشان این کشفیات را انجام داده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


koroush June 10, 2018 09:57 PM

بعد از مزخرفات خمینی و سران ج ا ادم خوار که وعده ی اب و برق مجانی دادند ، حال از مرزهای ایران خارج شده ، حالا نوبت خارجی هاست که از این نوع وعده ها بدهند ، همه کلایه ما ایرانی های سادلو(مشنگ ) را نشان کرده اند ، کس نخوارد پشت من جز ناخن انگشت من ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی June 10, 2018 09:58 PM

حضرت عباسی نگران آب نیستم نیناناتا
دل سوختی بر من و تشنه لبان
من لب تشنه یک لحظه رهایی ز قید مذهب و سیاستم
دانم که تو دلسوزی بسی برای من
دل نسوزان که دلت طاقت این همه سوزش را ندارد
خویش دانم چگونه زنم ربشه مذهب مزدور و تو دلسوز را

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 11, 2018 01:02 AM

حسن و خوبی اخبار اینچنینی این است که سربازان گمنام امام زمان از گردان سایبریون بلافاصله در زیر آن خود را لو میدهند واقعا اگر کسی با دوستی هزاران ساله ی دو ملت ایران و اسرائیل مشکلی داشته باشد یا سرش در آخور آخوند و رژیم است و یا نادانیست که جز خیانت به خود و ملتش کار دیگری از دستانش بر نمی آید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem June 11, 2018 04:52 PM

عزیزان ایرانی ناتانیاهو هرچه باشد به مصلحت و منافع کشورش باشه دنبال میکند آیا جانیان حاکم بر ایران هم همین کار را می کنند؟ یا اینکه هر چه قدر می توانند می دزدن و بقیه را به کذبالاه لبنان و حماس و بشار اسد بخشش می کنند و خاک برسر ایرانیانی که از این حیوانات موذی دفاع می کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Balh June 11, 2018 08:04 PM

ایرانی ها و اسراییلی ها مردمانی هستند که دوستان طبیعتی بودند از ۳ هزار سال پیش که داریوش بزرگ برده های یهودی در بابل را آزاد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین June 11, 2018 11:20 PM

ما مردم ایران چندین سده است که از گزند دشمنانمان در پناه نیستیم و مایه این بیچارگی و درماندگی تنها خودمان هستیم عادتِ اعتماد و زود باوری و همه چیز دانستن را باید کنار گذاشت و کار را به کاردان سپرد کمانکه سرانجامِ سادگیِ مردم انقلاب اسلامی بود پذیرفتنِ ندانستن و بدنبال دانستن رفتن زشت نیست ما نباید آزادی را از آمریکا و مشکل آب را از اسرائیل گدایی کنیم بلکه خودمان نوآوری (اختراع) و نویابی (اکتشاف) کنیم آیا یاری آمریکا برای آزادی ایران و یا یاری اسرائیل برای دشواری آب بدون هیچگونه چشم داشتی میباشد؟ دوستی جای خود دارد
بپنداریم که مردم خواهان جمهوری هستند و چندین تن خودشان را با تبلیغ بسیار برای ریاست جمهوری کاندید کردند و ما باید چه کسی را گزینه کنیم؟ آیا میشود تنها یکبار دیگر کسی را که از نزدیک نمیشناسیم و از روی سادگی مان چشم بسته او را باور کرده و انتخاب کنیم؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: