آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 خرداد ماه 1397 = 15-06 2018

آخوند داعشی: مردم نباید مقابل نظام بایستند

علم‌الهدی: مردم نباید به خاطر گرانی مقابل نظام بایستند و اعتصاب کنند

امام جمعه مشهد گفت: مسئولان باید با مدیریت جهادی وارد میدان شوند و این چنگ گرانی که حلق مردم را می‌فشارد، باز کنند. مردم ما یک ماه روزه گرفتند که معنای آن مقاومت در برابر نداشتن، نخوردن نیاشامیدن است. این یک ماه روزه مردم را قهرمان می‌سازد تا در برابر استکبار جهانی و در برابر این تحریم‌ها و فشار اقتصادی مقاومت کنند. شما کارگزاران نظام نیز باید در مدیریت‌های جهادی خود این مقاومت مردم را چند برابر کنید.

علم الهدی گفت: اگر به وسیله دشمن در تنگنای اقتصادی قرار گرفتیم، این باعث نشود که افراد در اصناف و اقشار گوناگون به دلیل این تنگنای اقتصادی مقابل نظام بایستند و بر ضد آن اعتصاب کنند.



حقیقتگو June 15, 2018 07:57 PM

برای آخوندداعشی که یک سوپرمیلیاردراست ومیلیونها درحساب های بانکی وشریک کارخانه های تولیدی چین ومالزی وترکیه وروسیه است شعارمبارزه با گرانی سرمیدهد - این اخوندداعشی همچون رهبرفاشیست اسلامیش مردم ایران نه به عنوان انسان ونه بعنوان مردم به رسمیت می شناسند این تمام دیوس شیطان زاده نمی گوید گرانی ازآسمان ظاهرنمیشود و نه بیمارست که ازخارج ازکشوربه داخل کشورسرایت کرده - گرانی وفقرهمه گونه مردم به جان آمده غولی نیست که درایران ظاهرشده ومقامات دولتی باید با تفنگ و بیل وکلنک درصدد کشتنش باشند - آخوندها مردم ایران را همانند پوذل های ساخت وسازحکومت گریشان به رسمیت میشناسند- یالله آخوند بگو ۱۵۰میلیاردکجاست بگو۷۰۰میلیاردنفت فروشی احمدی نژاد کجاست - ایکاش که شاه وارتشی های حکومت پهلوی لاقل نیمی ازایران را همانند کره جنوبی و آلمان غربی دراختیارداشتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


dara June 16, 2018 12:12 AM

چشـــــــــم هــــرچــــــی تـــو بگــی سوفـیا لـــــورن جــان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: