آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 25 خرداد ماه 1397 = 15-06 2018

عکس: ماجرای بیلبورد جنجالی؛ زنان برگشتند!

روزنامه شرق در باره نصب یک بیلبورد جنجالی در تهران در خصوص حضور تیم فوتبال ایران در بازیهای جام جهانی نوشت: سازمان هنری رسانه‌ای اوج (وابسته به سپاه پاسداران) همچنان با مالکیت یکی از بزرگ‌ترین و محوری‌ترین بیلبوردهای پایتخت بر فضای شهری تأثیرگذار است و این‌بار هم با تبلیغی شائبه‌دار از 15 مرد در لباس و ظاهر اقوام مختلف ایرانی این سؤال و واکنش را ایجاد کرد که چرا جای زنان خالی است.

زنان برگشتند، شجاعی سانسور شد!

به گزارش خبرآنلاین، نصب یک بیلبورد در حمایت از تیم فوتبال ایران در میدان ولیعصر تهران حاشیه ساز شده است. در اولین بیلبوردی که نصب شده بود، تصویری از زنان ایرانی وجود نداشت (اولین عکس در پائین). پس از اعتراضات فراوان و تعویض بیلبورد و حضور بانوان در تصویر جدید، بنظر می رسد که تصویر مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از این بنر بزرگ حدف شده است. در طرح اصلی تصویر نصب شده، مسعود شجاعی به عنوان نفر سوم در عکس حضور دارد اما در بنری که درنهایت در میدان ولیعصر نصب شده، خبری از مسعود شجاعی نیست. (عکس دوم)

ایران پرس نیوز


ایران پرس نیوز




ضد فاشیسم June 16, 2018 11:51 AM

حالا خوب معلوم شد قلب ضد مردمی فوتبال میلی وفرمایشی آخوندهای ضد فرهنگ و ورزش کجا میزند، و نبضش در دست چه ارگان سرکوبگری است، سپـآه پاســدار آخوندهای فاشیست و جنایتکار!
حالا بروید و پرچم خرچنگ نشان آخوندهای ضد بشر، ضد ملت و ملی گرائی، و ضد فرهنگ و علم و ورزش را بالای دست بگیرید و دور شانه ها ببندید و زیر پردۀ دروغین و خفتبار میلی گرائی جیغ بنفش بکشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: