آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 27 خرداد ماه 1397 = 17-06 2018

خروج سرمایه از کشور در حال تشدید است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دلایل صعودی شدن قیمت طلا و ارز را تشریح کرد.

علیرضا محجوب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص وضعیت بازار ارز و سکه گفت:شروع حرکت اولیه در زمینه صعودی شدن قیمت سکه به دلیل اتفاقات سیاسی و بحث خروج آمریکا از برجام بود اما بدیهی است مسائل ارزی کشور متاثر از عوامل اقتصادی نیز است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:تجار و صاحبان سرمایه بعد از صعودی شدن نرخ ارز از موضوع کاهش نرخ ارز نگرانی داشتند و دارایی های خود را تبدیل به ارز و سکه کردند.مسئولان اقتصادی و تصمیم گیرندگان اقتصادی باید سیاست های اتخاذ کنند که فشار اقتصادی به خانوارها وارد نشود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس درمجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:در حدود دو دهه است که نظام ارزی شناور مدیریت‌ شده مبنای سیاست ارزی کشور بوده این در حالی است که بازیگر اصلی بازار ارز دولت بوده چرا که بزرگترین عرضه کننده و مصرف کننده ارز دولت است.

اعلام نرخ 4200 تومان برای دلار به کاهش ارزش پول ملی منجر شد

محجوب افزود:در هر صورت دولت ها می توانند از اختلاف قیمت دلار در بازار با آنچه که در بودجه مبنا قرار گرفته به درآمد دست یابند اما بعد از عرضه دلارها به بازار میلیاردها دلار به گاوصندوق خانه ها روانه شد و همچنین بحث خروج سرمایه از کشور نیز اتفاق افتاد که این البته خروج سرمایه از کشور در حال تشدید است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:اعلام نرخ 4200 تومان برای دلار در واقع به کاهش ارزش پول ملی نیز منتهی شده است و باید به این وضعیت بصورت جدی رسیدگی شود.



حقیقتگو June 17, 2018 05:16 PM

حضورجناب نماینده انتخابی خامنه ای درمجلس ازکی تابحال سرمایه درکشورآخوندی به دلاربوده است که حالا که دلاربرای گسترش امپراطوری خامنه ای درعراق وسوریه وعراق تمامی دلاری نفتی درجهت این اهداف ضبطکرده است آنچه مردم دلاردرگاوصندوق منزل دارند حق مسلم آنهارا فروش نفت کشورشان است ونه سهیمه پوتین وبشاراسد و قاسم سلیمانی وبشاراسد ونه چاقوچله های حزب اللی لبنانی -احمدی نژاد بیش از۷۰۰میلیاردلارنفت فروخت که درصدوق منزل امام زمان نگه داری میشود - چرامردم درزمان حکومت پهلوی نیازی به انبارکردن ارزخارجی درگاوصندوق های خانگی نداشتند- ای تمام دیوس که خودت را به نفهمی میزنی فقط اخوندروباه بنفش روحانی دردوره حکومت قبلی شان ۳۵میلیارددلار به عراق وسوریه اختصاص دادند برفرمائید ایشان هم ازگاوصندوق منزلشان این مبلغ را پرداخت کردند؟ سوریه ازکجا تغذیه میشود؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: