آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 6 تیر ماه 1397 = 27-06 2018

فیلم؛ پیام جدید نخست وزیر اسرائیل به مردم ایران

نخست وزیر اسراییل در پیامی شجاعت ایرانیان در زمین فوتبال و خیابان ها در برابر حکومت سرکوبگر ایران را ستود

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در پیامی ویدیویی از شجاعت ایرانیان در زمین فوتبال و بازی در برابر تیم قدرتمند پرتغال ستایش کرد و با اشاره به اعتصاباتت و تظاهرات ضد حکومتی گسترده ۳روز گذشته خطاب به ملت ایران بیان داشت:شما شجاعت خود را در زمین فوتبال و همچنین در خیابان های ایران به نمایش گذاشتید. متن کامل این پیام و همچنین ویدیو این پیام نخست وزیر اسراییل در ادامه این گزارش می آید:

تصور می‌کنید چقدر سخت است که جلوی گل کریس رونالدو را گرفت ؟من در گذشته فوتبال بازی می‌کردم و به شما می‌گویم این امر تقریبا غیرممکن است.اما تیم فوتبال ایران غیرممکن را به اجرا رساند. می خواهم به مردم ایران بگویم شجاعت خود را در زمین فوتبال ثابت کردید.و امروز تمام شجاعت را در خیابانهای ایران به نمایش گذاشتید. ایران مشکلات بسیاری دارد: آلودگی هوا- کمبود آب- میلیاردها دلار که خرج ترور می‌شود- آیا می‌توانید تصور کنید چه می شد اگر به جای هدر دادن پول شما در سوریه و یمن و جنگهای غیرضروری در خاورمیانه حکومت ایران این پول‌ها را برای حل این مشکلات در ایران سرمایه گذاری می کرد؟ راه حل همه این مشکلات مردم ایران هستند.به همین دلیل بعد از زلزله شدید پیشنهاد کمک های پزشکی برای نجات جان ایرانیان را دادم. به همین دلیل کانال تلگرام به زبان فارسی راه اندازی کردیم. تا به کشاورزان ایرانی یاد بدهیم چگونه از منابع آبی حفاظت کنند. و به همین دلیل هرگز از صحبت کردن درمورد صلح با مردم ایران دست نخواهم کشید یک روز امیدوارم شاهد بازی مستقیم تیم فوتبال ایران با اسرائیل در تهران آزاد باشم. در این روز همه ما پیروز خواهیم بود.




www.youtube.com/watch?v=uXyld-csO-4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Dariush June 27, 2018 01:05 PM

با آرزوی پیروزی برای اسرائیل و سپاس از آقای نخست وزیر، بزودی دشمن درجه یک اسرائیل، رژیم اخوندی ایران بدست خود مردم ایران سرنگون خواهد شد و دوباره پیوند دوستی ایران و اسرائیل شکوفا خواهد شد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


صبا June 27, 2018 02:40 PM

عجبا! ببین که چطور بگونۀ یک کمدی غم انگیز؛ نیرو، و درک و آگاهی، و اراده های آهنین و تسلیم ناپدیر ما جوانان، و پدران و مادران آزادیخواه میهن خونبارمان ایران را نادیده گرفته و بیمقدار می انگارند که یکی مثل نتانیاهو هم که در کشور خودش بخاطر خلافکاریهای غیرقانونی و سیاستهای غیر دموکراتیک اش مدتهاست مورد اعتراض جدی جوانان دموکرات و آزادیخواه کشور تحت حکومتش، منجمله از طریق برگزاری تظاهرات و راهپیمائیهای خیابانی، قرار دارد، میخواهد به ما درس آزادگی بدهد! ! عجبا! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی June 27, 2018 03:23 PM

تنها کشورهایی که در منطقه بصورت ماهیتی با ایران است او دارند دو کشور ترکیه و اسرائیل است ترکیه فعلا دچار طوفان خانمان برانداز اردوغان شده و مانده اسرائیل عقل سلیم اتحاد با اسرائیل را عاقلانه ترین راه برای ادامه حیات ماست بعد از چهل سال که تمام دارایی های و سرمایه های ایران خرج فلسطین و لبنان و سوریه و یمن و بحرین و عراق شد اعراب نمیخواهند سر بر تن ایران و ایرانی باشد و اگر ایران را ضعیف ببینند در نابودی ما لحظه ای درنگ نخواهند کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


jula June 27, 2018 05:03 PM

درود به همه كساني كه با جانوران اسلامى مخالفت ميكنند به اميد روزي كه هموطنان كليمي ما به ايران بازگردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


نوید June 28, 2018 01:34 AM

فردای روشن June 28, 2018 12:33 PM

چندی قبل اعلام شده بودکه ناتالی پورتمن(natalie portman) هنرپیشۀ معروف اسرائیلی ـآمریکائی که درآمریکا زندگی میکند،برندۀ بالاترین جایزۀ اعطائی(از نوع نوبل)دراسرائیل شده وقراربودکه این جایزه،طی مراسم یک جشن بزرگ،دراسرائیل باواعطا شوداما"ناتالی پورتمن"بلافاصله دراعتراض به سیاستهای سرکوبگرانۀ نتانیاهونسبت بمردم فلسطین(بخصوص معترضین اسارتگاه غزه)اعلام کردکه از سفربه اسرائیل برای دریافت این جایزه خودداری میکند،متعاقب این موضعگیری،برگزاری امسال این مراسم ملغی شد،
این هنرپیشۀ اسرائیلی آنقدرآزادگی وشرف سیاسی داردکه بداندحساب مردم مظلوم فلسطین ودولت قانونی آنهاازحساب تروریستهای مورد حمایت آخوندهایعنی حماس وامثالهم جداست،همانطورکه حساب مامردم ایران ازحکومت آخوندهای تروریست پرورجداست،وآنوقت بعضی مدعیان آزادیخواهی،تحت نام منافع ایران،اوراحلواحلوا میکنند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


فردای روشن June 28, 2018 01:14 PM

البته که شعارمنهم مانند80میلیون مردم غارت شدۀ دیگرمیهن اسیرم"نه غزه نه لبنان_جانم فدای ایران"و"سوریه رورهاکن_فکری به حال ماکن"است،مردم دردمندماخوب میدانندکه این شعارهانه درضدیت بامردم مظلوم وتحت ستم این سرزمینها،بلکه برعکس درضدیت آشتی ناپذیر باسیاستهای جنایتکارانۀ صدورانقلاب!وتروریسم ازجانب آخوندهای ضدبشرحاکم برایران به این کشورها،برای برافروختن وتوسعه وگسترش جنگهای خانمانسوزضدمردمی وضدآزادی است،درواقع ماومردم مظلوم وستمزدۀ لبنان ویمن وسوریه وفلسطین،درمقابله باسیاستهای آتشافروزانه وضدبشری آخوندهای جنایتکار،درجبهۀ مشترک قرارداریم ودرمبارزه برای نابودکردن وسرنگونی جاعشیهای ستمگر،وبرقراری حکومتی مردمی ودموکراتیک درسرزمینمان،منافع مشترک داریم،طلوع آزادی درایران بمعنی مرگ قطعی تروریسم وبنیادگرائی،وطلوع شکوهمند خورشیدآزادی درسراسرمنطقه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: