آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 خرداد ماه 1397 = 21-06 2018

ترامپ: آغاز روند خلع سلاح اتمی کره شمالی

رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا گفت: روند خلع سلاح اتمی کره شمالی آغاز شده و این کشور تا الان چهار بخش مربوط به آزمایش اتمی را تخریب کرده است.

دونالد ترامپ که در جمع اعضای کابینه آمریکا صحبت می‌کرد، در پاسخ به سوالی درباره روند اجرای توافق خلع سلاح اتمی کره شمالی، گفت این روند در جریان است و کره شمالی تاکنون چهار «بخش بزرگ» مرتبط با آزمایش تسلیحات اتمی را تخریب کرده است.

ترامپ دو هفته پیش با سفر به سنگاپور با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی دیدار کرد و گفت رهبر کره شمالی شفاها به او قول داده که پیونگ‌یانگ مرکز آزمایش اتمی خود را تخریب کند

کره شمالی برای تخریب سایت آزمایش موشک بالستیک قاره پیما آماده می‌شود

شبکه خبری سی بی اس نیوز، سایت پرتاب ماهواره‌ای "سوهایی" در استان پیونگان را شناسایی کرده که گمان می‌رود مکانی است که از آنجا موشک دوربرد هوآسونگ – ۱۵ کره شمالی که بر اساس گزارش‌ها قادر بود خاک آمریکا را هدف گیرد، آزمایش شده است.

به گزارش ایسنا، یک مقام آمریکایی به رویترز گفت، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی وعده داده این سایت را به زودی نابود می‌کند.

کره شمالی سال گذشته پیشرفت سریعی در تحقیقات اتمی داشت و قوی‌ترین آزمایش اتمی خود تا کنون را انجام داد و یکسری موشک بالستیک قاره‌پیما را آزمایش کرد.

پس از اقدامات دیپلماتیک در نشست سنگاپور، پیونگ یانگ با عقب‌نشینی و خلع تسلیحات اتمی موافقت کرد.

رئیس جمهوری آمریکا پس از نشست تاریخی‌اش با کیم جونگ اون در سنگاپور تاکید کرده بود که پیونگ یانگ در حال تخریب یکی از سایت‌های مهم آزمایش موتور موشکی‌اش است و به زودی این سایت به طور کامل از بین خواهد رفت.



حقیقتگو June 21, 2018 08:59 PM

بعدازسقوط حکومت کمونیستی آلمان شرقی و پیوستن آلمان شرقی به آلمان غربی بعنوان آلمان کنونی بسیاری ازکارخانه های تولیدی آلمان شرقی و تولیدات آنها که مشمول اوراق کردن و تولیداتشون هم می بایست معدوم میشدند توسط ایرانی ها و افریقائی با قیمت های بسیارناذلی خریداری شدند و برای این کشورهای صادرشدند - حالا باید به دقت آنچه کره شمالی انجام میدهد دقت کرد که قبلا" تمامی دستگاه آلات تولیدات جنگ افزاروموشک سازی وغیره توسط عناصررژیم آخوندی ازطریق چین و یا کشورسومی به ایران وافریقا وسوریه حمل نشود - زیرا که تجارچینی که با کره شمالی ارتباطداشته اند فقط پول را می شناسند ومی توانند تمامی این حمل وانتقالات را انجام دهند حتی درکانتینرهای البسه و وپوشاک و یا سنگ قبرومهرنماز به ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: