آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 31 خرداد ماه 1397 = 21-06 2018

اتهام‌ دادگاه آمریکایی علیه یک دلال سپاه

دادگاه فدرال شیکاگو یک تاجر جمهوری اسلامی به نام «سعید ولدبیگی» را به صادرات غیرقانونی قطعات قابل استفاده در برنامه موشکی به ایران متهم کرد.

به گزارش فارس، در ادامه اقدامات ضد جمهوری اسلامی دادگاه‌های آمریکایی حالا دادگاه فدرال در شیکاگو یک تاجر وابسته به حکومت ایران را به «صادرات غیرقانونی قطعات قابل استفاده در برنامه موشکی» متهم کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، دادگاه آمریکایی این تاجر 56 ساله را متهم کرده که در سال 2011 به صورت غیرقانونی لوله آلومینیوم که هم در موشک و هم در صنایع هوافضا از آن استفاده می‌شود را از ایالت ایلی نوی به ایران فرستاد.

دادگاه فدرال شیکاگو مدعی است که آقای ولدبیگی از طریق بلژیک و مالزی این قطعات را به ایران فرستاد.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، آقای ولدبیگی متواری و فراری است و محل حضور و اقمت کنونی او مشخص نیست.



اردلان June 22, 2018 09:52 AM

احتمالا این موجود کثیف، بنام اصلی سعید ولدبیگی تحت عناوین مستعار وگوناگون در جوار بیت خامنه ای موفنگی در حال چرا میباشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


فردای روشن June 22, 2018 11:04 AM

تا بخواهید حکومت ملاها از مقامات سابقش و کاسه لیسان و دم و دنبالچه هایش را که کلاّشانه عناوین استاد تاریخ! فعال سیاسی، و "اپوزیسیون مسالمت جو"! ! را هم بخود چسبانده اند، به آمریکا فرستاده، این خائنین به مردم ایران برای خودشان در آمریکا یک نیمچه لشکری میشوند،
چه خوب بود اگر دولت ترامپ علاوه بر فرزندان سران حکومتی آخوندها، این خائنین وابسته به حکومت فاشیستی ملاها را هم خلع مالی و کرسی کرده و از آمریکا اخراج میکرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: