آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 تیر ماه 1397 = 23-06 2018

دستاورد پزشکان اسرائیلی در درمان بیماری سرطان

دستاورد پزشکان اسرائیلی در درمان بیماری خطرناک سرطان لوزالمعده اعلام شد

به گزارش رادیو پیام اسرائیل، پزشکان اسرائیلی مژده می دهند که شیوه تازه ای برای درمان سرطان لوزالمعده یافته اند که امیدهای بسیار به وجود می آورد و آن ها انتظار روزی را دارند که بتوان این بیماری را کاملا درمان کرد.

پروفسور عیدو وولف، رییس بخش بیماری های سرطانی در بیمارستان ایخیلوف در مرکز اسرائیل، می گوید که سرطان لوزالمعده یکی از خطرناک ترین نوع این بیماری است و درمان آن بسیار مشکل می باشد، زیرا این نوع سرطان در برابر شیمی درمانی کاملا مصون است و سرکوب نمی شود. حتی داروهای جدیدی نیز که به بازار آمده و حتی شیوه درمانی ایمونوژی نمی تواند آن را درمان کند.

پروفسور وولف می گوید که در گذشته درصد بیماران سرطانی لوزالمعده که پس از مدتی فوت می کردند، بسیار بالا بود، ولی اکنون وضع تغییر کرده است.

اکنون بیش از سه سال است که در بیمارستان ایخیلوف راه جدیدی برای درمان سرطان لوزالمعده مورد بررسی و ازمایش قرار گرفته و نتایج بسیار امیدوار کننده ای به دنبال داشته است.

شیوه درمانی جدید، آن گونه که پروفسور وولف تشریح می کند، آمیخته ای از سه نوع دارو برای انجام شیمی درمانی است که به موازات آن پرتو درمانی نیز می شود و در کنار آن عمل جراحی نیز صورت می گیرد.

پروفسور وولف می گوید که خوب می داند که آمیخته ای از این سه روش، یعنی شیمی درمانی، پرتو درمانی و عمل جراحی، تا چه حد ممکن است برای بیمار آزاد دهنده باشد، ولی شانس زنده ماندن او را بسیار بالا می برد.

او می گوید که درصد افرادی که به این بیماری مبتلا هستند و با شیوه درمانی جدید مورد معالجه قرار می گیرند و بهبود می یابند، آنقدر بالاست که تحمل همه زحمات درمانی را به سود بیمار می داند.

به گفته پروفسور وولف، در حالی که در گذشته تنها ده درصد از بیماران بخت درمان داشتند، اکنون درصد آن ها با شیوه جدید بین ۴۵ و حتی ۵۰ درصد است/ او می گوید: این یک انقلاب واقعی و یک خبر بسیار امیدوار کننده است.

به استناد آماری که بیمارستان ایخیلوف انتشار داده، ۲۵ درصد از بیمارانی که در آن جا مورد درمان قرار گرفته اند، سلامت خود را به طور کامل بازیافته اند

پروفسور یوسف کلاوزنر رئیس بخش جراحی در بیمارستان ایخیلوف می گوید که در مورد همه بیماران، انجام عمل جراحی که همراه با شیمی درمانی باشد لزومی ندارد. ولی در مورد بیمارانی که به عمل جراحی هم نیاز داشته اند و آن را گذرانده اند، غده های سرطانی ناپدید شده است. در آرمایش هایی که پس از درمان انجام گرفت، معلوم شد که غده سرطانی همانند یخ آب شده و ناپدید گردیده است.



مستعار June 23, 2018 01:38 PM

درود بر کشور یهودی که این قدر به فکر خوشبختی بشری گام برمیدارد
انساهای با شرفی هستند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ساسان June 23, 2018 03:45 PM

درود بر دولت و مردم اسرائیل

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام June 23, 2018 07:02 PM

شمار خدمات اسراییل و ملت اسراییل به بشریت از تصور خارج است باید این خدمات را اطلاع رسانی کرد تا انسان ها بفهمند چقدر به اسراییل مدیونند شما خواننده ی این نظر هم بدان به عنوان مثال گوشی تلفنی که در دست داری هشتاد درصد با تکنولوژی اسراییلی ساخته شده و چین یا کره فقط آن را مونتاژ کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: