آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 تیر ماه 1397 = 24-06 2018

ایران؛ اصرار به تنبیه بدنی حتی با مشت و لگد

کتک خوردن وحشتناک دانش آموز 14 ساله به دست معلم

دست پسرم در اثر ضربات معلمش درد زیادی داشت و ما اول فکر کردیم شاید دچار کوفتگی شده و چیز مهمی نیست. ولی وقتی به درمانگاه مراجعه کردیم، متوجه شدیم که دست پسرم شکسته و آن را گچ گرفتیم.

به گزارش رکنا، در یکی از اتفاقاتی که اخیرا توسط یکی از این معلمان برای تنبیه یک دانش آموز در یکی از مدارس قم(نام مدرسه محفوظ) رخ داده دست کودک آسیب جدی دیده است.

«دانیال» دانش آموز 14 ساله قمی که بر اثر تنبیه بدنی معلم، از ناحیه دست دچار آسیب شده می گوید: روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه بود که با دوستم قرار گذاشتیم بعد از تعطیلی مدرسه جلوی درب مدرسه با هم سوار اتوبوس شده و به خانه برگردیم. اما او نیامد و من به داخل مدرسه برگشتم که دیدم وی پیش معلممان آقای ... ایستاده است.

این دانش آموز می‌افزاید: برای همین جلو رفتم و به دوستم گفتم بیا به خانه برگردیم که یک‌دفعه همان معلم من را هل داد و وقتی پرسیدم که آقا این چه کاری است که می‌کنید، گفت دارم شوخی می کنم. بعد کمی رفتیم جلوتر که یکی از بچه پشت سر ایشان شوخی کرد که به طبع بنده هم خنده ام گرفت.

وی ادامه می‌دهد: به همین خاطر، معلم من را به زمین انداخت و با مشت و لگد به پهلویم ضربه زد و بعد من را بالا آورد و یک سیلی هم به صورتم زد که دوستانم گفتند «آقا چیکار می کنی؟!». معلم هم در جواب آنها گفت «این داره نقش بازی می‌کنه». بعد من را هل داد و به نرده های راه پله خوردم و می خواست از پله‌ها به پایین پرتم کند که من جاخالی دادم و پای او رد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: