آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 تیر ماه 1397 = 25-06 2018

آغاز مهاجرت از شهر آبادان در پی شور شدن آب

رئیس اتاق بازرگانی آبادان در خصوص تاثیر شور شدن آب در این شهر بر فعالیت‌های اقتصادی گفت: آب مایه حیات است و به طور حتم بر تمام فعالیت‌های انسان اعم از اقتصادی، اجتماعی و حتی سیاسی تاثیر گذار است.

به گزارش ایلنا، مسعود خیاط زاده ادامه داد: مهمترین بخشی که در اقتصاد تا بدین لحظه تحت تاثیر قرار گرفته بخش کشاورزی است که کلیه فعالیت‌های این بخش اکنون تعطیل شده است این در حالی‌است که تا پیش از این اتفاقات، گندم اصلی‌ترین فعالیت کشاورزان این شهرستان بود.

وی ادامه داد: این اتفاق مختص به یکی دو هفته اخیر نبوده و از سال‌های قبل مردم شهر این مشکل را داشته‌اند و از همان سال‌ها این مشکل همچنان باقی است اما در یک ماه اخیر وضعیت به حدی شده که مستقیما بر روی فعالیت‌های تجاری تاثیر گذاشته است. بیشتر سرمایه گذاری‌ها در این شهرستان از خارج و استان‌های همجوار است که این مشکلات به سبب روانی باعث شده این افراد به فکر توقف فعالیت‌های خود باشند.حتی کارمندان مراکز دولتی درخواست انتقال داده‌اند.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: اکنون بحث مهاجرت حتی در بین مردم بومی و عادی در شهر مطرح شده به طوری‌که این اتفاق در بین افراد غیر بومی که دارای شغل آزاد بودند اکنون اتفاق افتاده و ما شاهد موج مهاجرت به استان‌های همجوار همچون بوشهر و بندر عباس هستیم.



شهنام June 25, 2018 11:03 AM

کاری که این رژیم با آبادان کرد صدام نکرد به جای فرار از آبادان بلند شوید و از حق خود دفاع کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush June 25, 2018 01:18 PM

نابود کردن منابع آب اشامیدنی در ایران عمدی است و همیشه در این دین شیطانی از آب به عنوان اسلحه استفاده شده است؛ آیا هنوز هم برای اینها سینه میزنید؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: