آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 5 تیر ماه 1397 = 26-06 2018

همزمان با بازی پرتغال، به خانه ما هجوم بردند

همزمان با بازی ایران پرتغال، ماموران به خانه ما هجوم بردند

رامین سیدامامی، پسر کاووس سیدامامی در ایسنتاگرامش نوشت که همزمان با بازی ایران پرتغال ماموران با ۶ جعبه بزرگ به زیر زمین آنها وارد شده و به کسی اجازه ندادند شاهد فعالیتشان باشند.

کاووس سیدامامی، فعال محیط زیست و استاد دانشگاه در اوایل بهمن ماه سال گذشته بازداشت شد، دو هفته بعد از بازداشت ماموران قضایی با خانواده او تماس گرفتند و اعلام کردند این فعال محیط زیست در زندان ‘خودکشی’ کرده است.

محمود صادقی نماینده تهران در توئیتر خبر هجوم نیروهای امنیتی به منزل سیدامامی را تائید کرده است. این هجوم برای فیلمبرداری مستندی درباره متهمان بازداشت شده محیط زیست صورت گرفته است.

خبرگزاری هرانا – روز یکشنبه ۳ تیرماه، مریم ممبینی همسر کاووس سیدامامی، استاد دانشگاه و فعال محیط زیست که در زندان جان سپرد به دفتر نظارت و پیگیری احضار و بازجویی شد.

کاووس سید امامی از فعالان محیط زیستی است که اوایل بهمن به همراه چند نفر دیگر بازداشت و ۱۹ بهمن ۹۶ در زندان اوین درگذشت.

رامین سیدامامی پسر وی، با انتشار مطلبی در کانال تلگرام خود از احضار مجدد مادر خبر داد و گفت: “شخص دعوت کننده گفته بود از دفتر قوه قضاییه تماس می‌گیرد و برای ادامه روند پرونده، خانم ممبینی باید برای دادن توضیحاتی به آدرس گفته شده مراجعه کند؛ مکانی که خانم ممبینی به آن فراخوانده شده بود سردر رسمی نداشت. تنها نوشته شده بود «دفتر نظارت و پیگیری»”.

فرزند کاووس سیدامامی شب گذشته از به هجوم شبانه ۲۰ تن از ماموران امنیتی به خانه‌شان خبر داد. (عکس زیر)

به گزارش تارنگار حقوق بشر در ایران، مریم ممبینی، همسر کاووس سیدامامی که روز یکشنبه ۴ ساعت بازجویی شده بود، شب گذشته به دنبال هجوم مأموران به منزلش روانه بیمارستان شد.

ایران پرس نیوز




علی June 26, 2018 06:01 PM

زورشون به امریکا و اسرائیل نمی‌رسه و در سوریه سکه یک پول شدند و تو دنیا جرات نطق کشیدن ندارند نفت می‌فروشند و نمی‌توانند پولش رو بگیرند و هرکس تو دنیا میخواد اسم در کنه به اینا رو قهوه‌ای میکنه اونوقت تو مملکت برای زن های بیوه و خانواده زندانی ها دست فروش ها و کولبرها عربده میکشند و هل من مبارز می طلبند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: