آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 مرداد ماه 1397 = 05-08 2018

تشنج هنگام سخنرانی درباره حساب‌های صادق دزده

محمود صادقی در جریان سوال از وزیر اقتصاد، پرداخت سود به حساب‌های قوه قضاییه را «حرام» دانست و تامین حقوق قضات دادگستری از این پول را به چالش کشاند.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: وزیر فعلی اقتصاد می‌گوید در زمان وزیر قبلی این حسابها باز شده است. در حال حاضر چند حساب به نام رییس قوه قضاییه است؟ ماموران سازمان بازرسی در سال ۹۵ به صورت تصادفی این حساب‌ها را کشف کردند و مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیون تومان را شناسایی کردند

این سخنان محمود صادقی آغازگر تنش‌هایی در مجلس بود به نحوی که حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری و برخی دیگر از نمایندگان درخواست وقت برای دادن تذکر کردند که با مخالفت رییس جلسه روبرو شد.


واکنش صادق لاریجانی به افشاگری مقام آمریکايی

رئیس قوه قضاییه پیش تر گفته بود: برخی سخنان سردمداران آمریکا و از جمله نسبت های سراسر دروغ وزیر خارجه آمریکا در مورد دارایی های اینجانب و یا برخی مراجع عظام تقلید نه تنها بر خلاف موازین قانونی و اخلاقی است، بلکه با غمض نظر از این جهات در شأن یک سیاستمدار هم نیست.

صادق لاریجانی گفت: بسیاری از مسئولان کشورها، اگر دیانت هم ندارند اما لااقل شئون مسندی را که در آن قرار دارند، رعایت می کنند. مسئولان دولت آمریکا، از رعایت همین مقدار هم فرو مانده اند و این بسیار عجیب است.

فیلم زیر: افشای فساد مالی صادق لاریجانی؛ دست‌کم ۳۰۰ میلیون دلار/ صادق دزده گفته بود ثروتی ندارد

وزیر خارجه آمریکا در سخنانش در جمع ایرانیان با نام بردن از صادق لاریجانی او را به غارت ثروت ملت ایران متهم کرد و گفت: ثروت صادق لاریجانی دست کم ۳۰۰ میلیون دلار می باشد.

وی گفت: من نمی دانم چگونه ممکن است یک شخص خلافکار و اراذل و اوباش رئیس قوه قضاییه باشد.

صادق لاریجانی امروز در واکنش به اظهارات مقامات آمریکايی گفت: آمریکا بداند که هر حرکت نامعقول و غیرمنطقی اش در مورد جمهوری اسلامی، پاسخی خواهد داشت که در تاریخ ماندگار خواهد شد.

این در حالیست که مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز دوشنبه به حکومت ایران هشدار داد و گفت: در برابر آمریکا از زبان تهدید استفاده نکنید.

به گزارش آسوشیتدپرس، جان بولتون گفت: پرزیدنت ترامپ در گفت‌وگو با او خاطر نشان کرده اگر خطایی از حکومت ایران سر بزند، هزینه‌ای می‌پردازد که کمتر کشوری پرداخته است.

این دومین هشدار در روز دوشنبه است که از طرف پرزیدنت ترامپ و یک مقام بلندپایه دولت وی به جمهوری اسلامی داده می شود.




www.youtube.com/watch?v=2YL1fZ9PSqU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



حقیقتگو July 30, 2018 07:42 PM

تازه وزیر خارجه امریکا خیلی احترام گذاشته که فقط یک نام ازده ها وصدها نامهای دیگری که میلیاردها درحساب بانک های خارجی دارند رو افشا کرده - آخوند جماعت موجودیتش بردروغ وکلک وهاشاگری استواراست - همانطور که ماهواره های امریکا هرساعت وهردقیقه تمامی کره زمین را اسکن ورصد می کنند همانطورهم نظام بانکی بین المللی را رصد کرده ومی کنند و انچه که وزیر خارجه امریکا گفته فقط حامی این هشداراست که فکرنکنید ما نمیدانیم پول هایتان کجاست وصاحبان این پولهای نجومی چه افرادعبابردوش اقتصاد مقاومتی هستند - وای به روزیکه این حکومت آخوندی فروریزد که به هردرختی درایران آخوندی و آقازاده ای آویزان خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak July 30, 2018 08:57 PM

بی شرف حرامزاده در آمریکا حساب کتاب وجود دارد دروغ خاص تو و دارو دسته شما دزدان است که لازم به گفتن نیست عالم و آدم در هر جای این کره زمین اگر قبلا نمیدانستند ولی در این ۴۰ سال کذایی این را با پوست و گوشت خود حس کردند خجالت بکش دزد بی پدر مادر تو و تمام ان برادران بی شرف و بی ناموستان باید بزودی زود در دادگاه ملت پاسخگو باشید این را بدان اگر آمریکا از مطلبی صد در صد مدرک نداشته باشد و مطمعن نباشد به هیچ وجه نمیاد جلو دوربین به دنیا گزارش دهد تو پدر سوخته دروغ گو هستی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem August 5, 2018 05:28 PM

این رئیس قوه قضائیه نیاز نیست اینقدر زور بزنه و توضیح بی حوده بدهد اگر در مملکت ما دزدی اختلاس و رانت خواری نباشد این وضع اقتصادی ما نبود چرا پول ملی ما اینقدر بی ارزش شده این را صادق دزده توضیح بده کافیست نیازی نیست که ثابت کند امریکایی‌ها دزد هستن فقط به ملت بگه چرا این بلا به سر ریال آمده و مقصر کیست اگر در این مورد توضیح قانع کننده بده همه چیز مشخص میشه نیاز به توضیحات نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: