آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 تیر ماه 1397 = 02-07 2018

واکنش ظریف به بازداشت دیپلمات رژیم در اروپا

به گزارش تسنیم، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در پیامی توئیتری در روز دوشنبه به خبر منتشر شده توسط رسانه‌های غربی مبنی بر دستگیری دو ایرانی توسط پلیس بلژیک به جرم تلاش برای انجام بمب گذاری در محل کنفرانس مجاهدین خلق در فرانسه واکنش نشان داد.

ظریف با اشاره به شروع سفر روحانی به سوئیس و اتریش نوشت: «چقدر جالب: همین که ما سفر در سطح رئیس جمهور را به اروپا آغاز کردیم، (گزارشی منتشر شد که) ظاهرا عملیاتی ایرانی اتفاق افتاده و توطئه گران آن دستگیر شده‌اند. ایران صراحتا هرگونه خشونت و ترور را در هر جایی که باشد محکوم کرده و آمادگی دارد تا با همه طرف‌های ذینفع برای پرده برداشتن از چیزی که یک طرح شیطانی عملیات فریب است، همکاری کند.»

واکنش ظریف پس از آن اتفاق افتد که رسانه‌های خارجی به نقل از پلیس بلژیک اعلام کردند که دو ایرانی به اتهام تلاش برای بمب گذاری در محل تجمع مجاهدین خلق در فرانسه، دستگیر شده‌اند.

رویترز ساعاتی بعد گزارش داد که یک دیپلمات ایرانی هم در ارتباط با این ماجرا دستگیر شده است.



کوروش July 2, 2018 10:23 PM

خوب حالا کی گفته شما و اخوند رئيس جمبورتان به اروپا بره اصلا شما چرا باید به دیار کفر برید شما باید برید سامره کربلا قم و‌جمکران در واقع بیشتر عراق كه اصلتان از انجاست مرک مادرتون از ایران هم برید بیرون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: