آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 11 تیر ماه 1397 = 02-07 2018

خرمشهر نه‌ مشکل آب دارد و نه مشکل دیگر!

در حالی که مردم خرمشهر و آبادان روزهای سختی را پشت سر می گذارند و در صف‌های طولانی خرید آب و گرمای بالای 50 درجه خوزستان زمانشان می‌گذرد، نماینده خامنه ای از خرمشهر در مجلس ولایت وجود هرگونه مشکل در زمینه آب در خرمشهر را تکذیب کرد!

به گزارش ایسنا، عبدالله سامری كه روز شنبه گذشته نیز برخی از معترضان در نماز جمعه خرمشهر را اراذل و اوباش خوانده بود، این‌بار وجود هر گونه مشکل آب در این شهر را تکذیب کرد و گفت که مردم خرمشهر هیچ مشکلی ندارند!

سامری در گفتگو با دویچه‌وله فارسی با مطرح کردن این سوال که "مگر مردم خرمشهر چه مشکلی دارند؟" وجود هرگونه مشکلی در این شهر را تکذیب کرد. او همچنین درباره صف‌های طولانی که مردم برای دریافت آب شرب تشکیل داده‌اند، گفت: «مردم در خرمشهر مشکل آب ندارند.»

این تکذیب در حالی صورت می‌گیرد که در روزهای گذشته مردم شهرهای آبادان و خرمشهر در اعتراض به وضعیت نامساعد و شوری بیش از حد آب به خیابان‌ها آمده و اعتراض خود را به گوش مسولان رسانده‌اند.



Meh July 3, 2018 02:00 AM

بنظرم اسمشو اشتباه نوشتین اون باید گوساله سامری باشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


مزدک بامدادان July 4, 2018 12:03 PM

باید به این سید علی گفت ! لطفا برای چند لحظه هم شده چشمهاتو ببند و برگرد به صحرای کربلا به قول شما شیادها حسین و بچه شش ماهه اش تشنه و برای آب داشتند له میزدند و اراذل اوباش بنی امیه و شمر وسنان ابن عنس ها میگفتند حسین تحریک شده خارجیه میگفتند حسین و طرفدارهاش اراذل و اوباش هستند ! و تو بر منبر میگویی بنی امیه اراذل اوباش و چناینکار بودند! حال بیاییم سر حرف سید علی خرفت شیعه اثنی عشری پست فطرت مردک ملت توی هوای گرم 50 درجه دارند تلف میشند ! تو و توله های دزدت تو در ویلاهای و باغهای شمیران و شمال شهر زیر کولر گازی و استخر آب کوهساران دماوند به مردم میگید اراذل اوباش ؟؟ اوباش کسانی هستند که به شکم بارگی و شیلانکشی عادت کرده جواب این لجن پراکنی تو باشه تا ساعت انتقام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: