آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 مرداد ماه 1397 = 25-07 2018

قیمت دلار آمریکا بازهم در بازار آزاد افزایش یافت

بازار سوم ارزی در راه است

قیمت دلار امروز نسبت به روز گذشته 200 تومان افزایش داشت در حالی که یورو با 300 تومان کاهش در بازار آزاد معامله شد.

به گزارش ایلنا از میدان فردوسی، قیمت دلار امروز سوم مرداد در بازار آزاد 9500 تومان به فروش می‌رسد. یورو 10 هزار و 870 تومان و هر پوند با ارزش 12 هزار و 240 تومان و درهم امارات 2530 تومان دادوستد می‌ش.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت نسبت به روز قبل 3 میلیون و 410 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 3 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و 685 هزار تومان، ربع‌سکه 850 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 460 هزار تومان فروخته می‌شد.


بازار سوم ارزی در راه است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید به دلیل نقص های سامانه نیما و بازار ثانویه بازار سوم ارزی در حال شکل گیری است.

محمدرضا تابش، با اشاره به میزان ارز موجود در کشور، بیان داشت: با وجود اینکه میلیون ها دلار، ارز توسط فعالان اقتصادی و دولت عرضه شده؛ اما از آنجایی که در ساماندهی بازار ثانویه ارز همه نیازها دیده نشده، با دقت نظر این سامانه نیما ایجاد نشده و فعالان اقتصادی و دست اندرکاران امر در راه اندازی سامانه نقشی نداشتند در حال حاضر بازار سوم ارزی در حال شکل گیری است.




یک ایرانی July 5, 2018 05:14 PM

این روزها فقط قیمت دلار جهانگیری که به آخوندها و فرزندانشان و تعدای از پاسداران و فرزندانشان تحویل داده میشود اعلام میشود که همان دلار ۴۲۰۰ تومانی است که سهمیه آقایان و آقازاده ها هست ولی متأسفانه این قیمت به من و افرادی مانند من که باید دلار ۱۰ هزارتومانی بخریم کمکی نمی کند و از اینکه قیمت دلار واقعی اعلام میشود سپاسگذاریم

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش July 23, 2018 11:00 PM

یوور در بازار آزاد ایران ۱۱۳۲۰ تومان
نرخ تبدیل یورو به دلار در بازار ارز جهانی
۰ 86
1 United States Dollar equals
0 86 Euro
یعنی
هر دلار در بازار آزاد ایران ۹۷۳۵ تومان است حالا چه نرخ دلار را بنویسند چه پنهان‌کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام July 24, 2018 02:05 PM

من یک سال پیش گفتم "دلار که شد ده هزار، آخوند میگه الفرار" حالا باید بگم "دلار شده ده هزار، آخوند میشه سر به دار" چون جای فرار هم ندارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: