آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 18 تیر ماه 1397 = 09-07 2018

دستگیری عاملان قطعی برق (!) در شرق تهران

رییس کلانتری ۱۱۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقان کابل‌های برق که سبب قطعی جریان برق در برخی مناطق نیز شده بودند، خبر داد.

سرهنگ منصور حشمتیان در گفتوگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش واحد گشت موتوری کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بود که به رفتار یک موتورسوار جوان مشکوک شده و برای بررسی موضوع به سمت وی نزدیک شد، اما این موتورسوار به محض مشاهده ماموران با موتورسیکلت از محل فرار کرد، که در پی آن عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و این فرد آغاز شده و سرانجام متهم در محدوده خیابان وفادار توسط پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل و موتورش نیز توقیف شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد ابتدا قصد داشت با بیان اظهارات خلاف واقع خود را بیگناه نشان دهد، اما با توجه به اظهارات ضد و نقیض، سرانجام به جرم خود اعتراف کرده و گفت که به همراه دوستانش قصد سرقت کابلهای برق را داشته و برای شناسایی محل و راههای در رو به آنجا آمده بود.

رییس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه متهم در بازجویی محل اختفای همدستانش و نیز مال‌خری را که اقدام به فروش اموال به وی کرده بودند، معرفی کرد، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و همزمان به محل اختفای همدست دیگر و مال‌خر نیز رفته و اقدام به دستگیری و انتقال آنان به کلانتری کردند.

حشمتیان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم و محل دستگیری مال‌خر صدها متر کابل برق سرقتی و همچنین وسایل شهرداری همچون نردههای وسط اتوبان و پلهای عابر کشف و ضبط شد، گفت: متهمان که ۲۲، ۲۵ و ۲۶ سال سن داشتند در بازجویی به بزه انتسابی اقرار کرده و محل سرقت کابلهای برق در بزرگراه زینالدین را نیز به ماموران نشان دادند.



بهرام July 9, 2018 02:39 PM

و ملت تا کنون فکر میکردند قطعی برق مملکت به سبب از رده خارج شدن توربین های برق در اثر بی آبی و هزار مشکل دیگر بوده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: