آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 تیر ماه 1397 = 11-07 2018

حمایت عفو بین‌الملل و سناتور آمریکايی از مائده+فیلم

برای مائده که جان جوان و تن نازکش را به شکنجه ی علیه خود گفتن آزردند، اشک نریزیم چرا که گریستن اهریمنان حاکم بر سرزمین مان را خوشحال می کند. با او و به یاد او برقصیم. و به امید روزی باشیم، نه چندان دور، که جوان هایمان در کوچه و خیابان جشن آزادی ایران را بگیرند و به آسودگی برقصند و شادی کنند.

بازداشت و اعتراف اجباری مائده هژبری دختر ۱۷ ساله‌ای که رقص‌های خود را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کرد، موجی از انزجار و نفرت علیه جمهوری اسلامی و زمامداران آن را در داخل و خارج کشور برانگیخت. کاربران فضای مجازی از زن و مرد و پیر و جوان ویدئوی رقص‌های خود را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارند تا به فسیل‌های متحجر رژيم اسلامی ایران بگویند که رقصیدن جرم و جنایت نیست! رقص هنر و یک واکنش طبیعی برای ابراز احساسات انسانی است. سازمان عفو بین‌الملل نیز با شعار «برقص تا برقصیم» همراه شده تا حقوق انسانی شهروندان ایران را یادآوری کند. (فیلم زیر)

مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه ایالات فلوریدا نیز به سرکوب زنان در ایران اعتراض کرد و در توییتر خود نوشت که رژیم حاکم بر ایران شهروندان خود را آزار می دهد. به ویژه زنان را از حقوق اولیه انسانی محروم می‌کند. من در همبستگی با زنان ایرانی در مبارزه صلح‌آمیز برای آزادی درکنارشان ایستاده ام.





www.youtube.com/watch?v=ZKQHeKdn0XY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Baran July 11, 2018 04:24 PM

مائده متشکریم تو انسانیت را علیه سبعّیت و تحجّر شوراندی شاد باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: