آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 20 تیر ماه 1397 = 11-07 2018

ترامپ: آمریکا بیش از حد برای ناتو خرج می‌کند

رئیس جمهور آمریکا در آستانه نشست بروکسل، سران ناتو و آلمان را متهم کرد که «بازیچه دست روسیه» هستند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بروکسل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که برای شرکت در اجلاس ناتو به بروکسل سفر کرده است، روز چهارشنبه آلمان را «اسیر» روسیه توصیف کرد.

وي همچنين سران ناتو و آلمان را متهم کرد که «بازیچه دست روسیه» است و از المان خواست هزینه های دفاعی خود را فورا افزایش دهد.

ترامپ در دیدار با دبیر کل پیمان ناتو در بروکسل گفت: درست نیست که ناتو از برلین دفاع کند، آن هم در حالی که آلمان در ازای انرژی، میلیادرها دلار به روسیه پرداخت می کند.

وي هنچنين گفت: واشنگتن بیش از دیگر طرف ها، در زمینه دفاعی هزینه می کند و این عادلانه نیست.



اردشیر July 13, 2018 07:27 AM

به خاطر بیان همین جمله ها باید دهان ترامپ را طلا گرفت در زمانی که چپگرایان اروپایی دقیقا بر طبق برنامه ریزی روسها در جهت نابودی بنیان اروپا تمام تلاش خود را می کنند و در هیچ زمینه ای هیچ تلاش واقعی و مناسبی را برای جلوگیری از و پاسخدهی به روش تهاجمی پوتین بروز نمی هند جیب امریکا را به نام ترس از لولوی روسی خالی می کنند در زمانی که تحریمهای ضد روسی در حال تصویب در دولت پرزیدنت ترامپ بودند آلمانها به التماس افتادند که خط انتقال گاز نورث استریم و شرکتهای آلمانی درگیر در آن مشمول تحریم نشوند که آمریکا هم قبول کرد ولی واقعا مرکل چپگرا و کشورش را در مسیر برنامه روسها برای تبدیل به یک پناهگاه تروریستی هدایت می کند از روسیه ترس دارد که هزینه های نظامیش را تا حدی کاهش داده که صدای اعتراض ارتش آلمان را به دلیل زمینگیر بودن بخش بزرگ تجهیزاتش درآورده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: