آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 تیر ماه 1397 = 21-07 2018

درگیری معترضان با نیروهای امنیتی در بغداد

.در بغداد نیروهای امنیتی برای متفرق کردن هزاران معترض که قصد داشتند خود را به منطقه الخضرا برسانند، از گاز اشک‌آور و آب پرفشار استفاده کردند.

برخی تظاهرکنندگان در مرکز بغداد بعد از رسیدن به پل الجمهوریه منتهی به منطقه الخضراء توسط نیروهای امنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.نیروهای ضد اغتشاش در پی وقوع درگیری بین تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی اقدام به متفرق کردن تظاهرکنندگان شدند.

نیروهای ضد اغتشاش از باتوم، آب‌ پرفشار و گاز اشک‌آور برای متفرق کردن تظاهرکنندگان که شب گذشته دست به تظاهرات زده‌ بودند، استفاده کردند.

در بصره نیز هزاران معترض روز جمعه تظاهرات مسالمت‌آمیزی را در مقابل ساختمان استانداری برگزار کرده و این ساختمان را به محاصره خود درآوردند.

در شهر الناصریه بزرگترین شهر استان ذی‌قار صدها معترض در میدان الحبوبی با در دست داشتن پرچم‌های عراق و پلاکاردهایی با محتوای برکناری وزیر نیرو، استاندار و مسؤولان این استان تظاهراتی علیه فساد در این کشور برگزار کردند.

تظاهرکنندگان در ادامه منزل شخصی استاندار ذی‌قار را محاصره کردند که در ادامه نیروهای امنیتی با گاز اشک‌آور آنها را متفرق کردند.



علی July 14, 2018 04:58 AM

جنگ آب مدتهاست شروع شده و کشورهایی که به قوانین حقوقی بین‌المللی بها نمی‌دادند و با پشت کردن به کنوانسیون ها و عهدنامه های سازمان ملل از اجرای آن دستورالعمل ها سر باز میزدند اکنون دارند چوب طرز فکرشان را میخورند یعنی از گرفتن حقوق ملت خود در رابطه با حق آبه ها از منابع آبی مشترک ناتوان هستند کشور های ایران و عراق نمونه بارز این قضیه هستند ما نمی توانیم حق آبه خودمان را از افغانستان در رابطه با رودهای هیر مند و هریرود بگیریم و عراق هم همین مشکل را در رابطه با دجله و فرات با ترکیه دارد و با توجه به خشک سالی در منطقه درگیری احتمالی بین این کشورها امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


ناشناس July 14, 2018 12:26 PM

بازم غيرت عربها ما ايرانيا كه غيرتمون نم كشيده و كفك زده

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آریایی July 14, 2018 05:11 PM

حق رو باید اینجوری گرفت نه مانند ما برن جلوی استانداری و شعار “ الله اکبر “ سر بدن


گزارش یا اعتراض به این نظر


ابراهیم July 15, 2018 01:08 AM

با سلام و تشکر از وبسایت جامع و پر محتوای شما
مدتیست که یک لغت غلط در لابلای مطالب و خبرها بچشم میخورد و بشتر و بیشتر چه در سایت های خارج از ایران و چه در سایتهای داخل ایران استفاده میشود خواستم تذکری در این مورد بدهم
در خبر بالا( آب، اعتراضات ) جمله : در این تظاهرات ها دفاتر نخست وزیری
کلمه تظاهرات جمع است که بخودی خود گویای تعدادی تظاهر یا اعتراض است و اگر نویسنده قصد تاکید بر زیاد بودن را دارد میتواند از اعتراضات یا اعتراض ها استفاده کند نه تظاهرات ها ! امیدوارم که این تذکر درست باشد
با تشکر و امتنان از زحمات فراوان شما

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 15, 2018 10:04 PM

رد پای این شورشیان شیعه به رژیم تبهکار اسلامی ایران ختم میشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


سیاوش July 21, 2018 05:01 PM

نه عرب ها شروع کنند دیگه دست بردار نیستند و به هر قیمتی هست رژیم را عوض می کنند گول وعده و وعید کسی رو هم نمی خورند و واقعا متحد هستند کسی هم نیست بگه مثل سوریه میشین چون دمار از روزگارش در میارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: