آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 تیر ماه 1397 = 15-07 2018

سلطان سکه همکار بانک مرکزی ملاها است

محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه امروز در نشست خبری خود اعتراف کرد حمید مظلومین ۵۸ساله، سلطان سکه است که پنج سال پیش نیز دستگیر و محکوم شد. اما بانک مرکزی به دادگاه نامه نوشت و اعلام کرد که این فرد با آنها همکاری می‌کند و خود بانک مرکزی به او و پسرش محمدرضا مظلومین دلار می‌دهد.

به گفته اژه‌ای، این فرد در سال‌های ۱۳۹۱و ۱۳۹۲نیز دستگیر شد و حکم گرفت؛ اما چون بانک مرکزی به‌صورت رسمی به دادسرا و دادگاه اعلام کرد که فعالیت او "با نظر و هماهنگی ما" بوده، دادگاه اعلام کرد که جرمی رخ نداده است.

رئیس انتظامی تهران اواسط تیرماه از دستگیری مردی با ۲تن سکه طلا در پایتخت خبر داده بود. پاسدار رحیمی در یک نشست خبری گفت این مرد به "سلطان سکه" شهرت داشته که " سال پیش (۱۳۹۶) حدود ۲تن سکه را از سطح بازار جمع کرده بود" و دو روز پیش دستگیر شده است.



دلار July 16, 2018 09:12 AM

نام اصلی سلطان سکه علی خامنه ای است

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین July 16, 2018 10:37 AM

ما باید خودمان را سرگرم این رویدادها نکنیم و تمرکزمان را به براندازی رژیم کنیم و هرگونه رویدادی که میان خودشان چاره جویی شود و یا اینکه آن فرد را بکشند، باید برای ما یکسان باشد زیرا در پایان همه دارایی مان را از اینان پس خواهیم گرفت نام و نشانی درست آنان برای ما بس است میخواهد پادشاه سکه باشد و یا پادشاه نفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: