آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 تیر ماه 1397 = 16-07 2018

چون زنان را به استادیوم راه دادم برکنار شدم

برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی تنها ٥ماه پس از انتصاب اتفاق عجیبی بود که توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی رقم خورد و دلیل روشنی هم برای آن بیان نشد. البته ناصر محمودی‌فر دلیل اصلی برکناری‌اش را حضور خانواده‌ها در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های ایران در جام‌جهانی ٢٠١٨ می‌داند.

دلیل برکناری‌ام راه‌دادن خانواده‌هاست مدیر برکنارشده ورزشگاه آزادی درباره چرایی این اتفاق به «شهروند» می‌گوید: «به من هیچ دلیلی اعلام نشد و خودم از طریق رسانه‌ها متوجه برکناری‌ام شدم. البته حدس من این است که دلیل اصلی ماجرای ورود خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی برای تماشای ٢ بازی ایران در جام‌ جهانی ٢٠١٨ باشد و مسائل دیگری که عنوان شده، بهانه است.»

محمودی‌فر درشرایطی دلیل برکناری‌اش را ورود زنان و خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی دانسته که کریمی، مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، اجرانکردن سیاست‌های وزارت ورزش در بخش بلیت‌فروشی و جمع‌آوری تأسیسات شرکت برهان مبین را دلیل صدور چنین حکمی عنوان کرده است.

محمودی‌فر در واکنش به ادعای کریمی می‌گوید: «همان‌ طور که گفتم، این موضوع بهانه است. من طبق قانون کارم را انجام دادم و نخواستم غیر قانونی عمل کنم. مگر می‌شود طی ٢ساعت چنین اقدامی را عملی کرد؟ صبح شنبه به من اعلام کردند تغییراتی در بخش بلیت‌فروشی صورت بگیرد و ٢ساعت بعد حکم برکناری‌ام صادر شد!



یک ایرانی July 17, 2018 03:21 AM

جناب ناصر محمودی‌فر من و بسیاری دیگر از هموطنانمان هم میتوانستیم به جای شما باشیم و رئیس مجموعه ورزشی آزادی شویم و یا بسیجی و سپاهی شویم و با چماق بر سر مخالفان رژیم بکوبیم ولی به دلیل اینکه جمهوری اسلامی در کل یک نظام آدمکش و غارتگر و بی حیاست هرگز راضی نمیشویم که چنین شغل ننگ آوری را قبول کنیم و بشویم نوچه دست یک مشت آدمکش که بعد از کشتن انسانهای بی گناه میگویند مامورم و معذور و اینجا باید به جناب عالی یادآورشوم که آن دسته از مردم ایران که درزباله ها به دنبال نان شب میگردند هم همین کار شما را میتوانند انجام دهند ولی وجدانشان به آنها اجازه چنین کاری را نمیدهد و بقول مردم امروز سگ آنها برشما مزدوران رژیم شرف دارد و برو خدا را شکر کن که به موقع از رژیم جدا شدی که در فردای ایران برای مزدوران رژیم چیزی نیست بجز خاری و زجر و ناله انتقام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: