آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 دی ماه 1397 = 05-01 2019

فیلم؛ نابودی ایران با ادامە رژیم ملاها حتمی است

فیلم زیر: نابودی کشور با ادامە جمھوری اسلامی حتمی است. خلیج فارس عملا بە چین فروختە شدە است. اصلاح طلبانی کە کمپینھ ای خلیج فارس راەاندازی میکردند، اکنون چرا سکوت کردەاند؟

شاید باور نكنید اما این اظهارات واقعی است!

نماینده مجلس شورای اسلامی: از روسیه ممنونیم كه نمی‌گذارد از گرسنگی بمیریم!

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفته: در حال حاضر وضعیت ما به گونه‌ای است که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنیم، باید بین اینکه نفت به روسیه بدهیم و در قبال آن مواد روزانه‌مان را تامین کنیم و یا اینکه اصلا نتوانیم مواد اولیه مورد نیازمان را هم تامین کنیم، یکی را انتخاب کنیم.

هدایت‌الله خادمی درباره تهاتر نفت با کالای روسیه اظهار داشت: در شرایطی که به ما اجازه نمی‌دهند نفت بفروشیم و کالای مورد نیازمان را وارد کنیم، ممنون روسیه هم هستیم که به ما کالا می‌دهد تا از گرسنگی نمیریم.




www.youtube.com/watch?v=ok8EKkEIMHw

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



شهنام July 16, 2018 10:12 PM

در ایران تا بود ملا و مفتی به روز بدتر از این هم بیفتی

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی July 16, 2018 11:56 PM

۹۹ درصد از مسئولین جمهوری اسلامی نام مستعار دارند و اگر روزی نام اصلی آنها برای عموم فاش شود سعی میکنند که بگویند این نام را بچه ها یعنی دوستانش به او نسبت داده اند و این نامهای مستعار هم معمولا نسبت به رفتار و وظیفه شخص مستعار کاملا وابسته است و برای مثال نامهایی مانند ظریف (خیلی سوسول) و روحانی (آخوند واقعی) و زیبا کلام (چرب زبان) و کسانی هم هستند که نامهای مستعارشان معنی ندارد و فقط برای ترس از انتقام مردم است ولی اینجا هدایت‌الله خادمی به معنی کسی است که از طرف الله هدایت شده است تا پاچه خواری و یا مزدوری کند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علی July 17, 2018 01:08 AM

اگر مردم ما برنخیزند برای نجات خودشان و دست این قوم یاجوج و ماجوج را از مقدرات خود کوتاه نکنند به فنا خواهند رفت که نشانه های آن را در اقتصاد مان و صنعت و بهداشت و طبیعت ایران به عینه میتوانیم ببینیم و آخرین ضربه ای که آخوند جماعت در حال زدن آن هستند دادن همان مال مردم بدست کثیف ترین و پلید ترین دشمن تاریخی ایران یعنی روسیه است و باید به حال خودمان خون گریه کنیم به قول شاعر : عنان مال خویش بدست غیر مده که مال خویش طلبیدن کم از گدایی نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


omid July 17, 2018 04:09 PM

ایشان هم نامش خادم روسیه است کسانی که امروز در مجلس خودشان بهترین زندگی را دارند و نون خشک را حواله مردم میدهند شرم برتو نوکر که از روسها تشکر میکنی ! هر چند شماها به نوکری روس و انگلیس عادت دارید !همانند دوره نکبت قاجارها ! کلمات از توصیف شما موجودات غیر بشری قاصر است !

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 6, 2019 10:18 AM

ایرانی اگر شرف و شعور و وجود داشته باشد باید تا دانه ی آخر آخوند جماعت را به اتش بکشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: