آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 تیر ماه 1397 = 17-07 2018

فنلاند: جهان مضطرب تر از زمان جنگ سرد است

تهران- ایرنا- 'سائولی نینیسته' رئیس جمهوری فنلاند در پی میزبانی روسای جمهوری آمریکا و روسیه در کشورش با اشاره به نیاز جامعه غرب به گفت وگو اعلام کرد: جهان مضطرب تر از دوران جنگ سرد است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تارنمای خبری فنلاندی 'هلسینکی تایمز' (helsinkitimes) با انتشار این خبر نوشت که رئیس جمهوری فنلاند این مطلب را درجریان کنفرانس خبری و پس از دیدار با روسای جمهوری آمریکا و روسیه، عنوان کرد.
این تارنمای خبر فنلاندی افزود: نینیسته فاش ساخت که در گفت و گوهای خود با دو رئیس جمهوری درباره اهمیت جهانی اروپا و افزایش فعالیت و مانورهای نظامی در دریای بالتیک که در مذاکرات دو جانبه بین ترامپ و پوتین به آن پرداخته نشده است، صحبت شد.
بنابراین گزارش، رئیس جمهوری فنلاند گفت: اگر شما به کنفرانس خبری (دو رئیس جمهوری روسیه و آمریکا) گوش داده باشید، متوجه می شوید که هیچ نشانه ای از اینکه توافقی درباره اروپایی ها شده باشد، وجود ندارد.
هلسینکی تایمز نوشت: رئیس جمهوری فنلاند به این موضوع اشاره کرد که وضعیت ژئوپلتیک جهان مضطرب تر از دوران جنگ سرد است.
بنابراین گزارش، نینیسته گفت: تمام جامعه جهانی یا حداقل آنچه جامعه غربی خوانده می شود، بر لزوم گفت و گو هم عقیده هستند، ما همگی نگران این ادعاها هستیم که وضعیت وخیم تر از دوران جنگ سرد است.



شهنام July 17, 2018 05:48 PM

فیک نیوز باز هم سعی‌ می‌کند بگوید روسیه و آمریکا دشمنند در حالی‌ که صلح آمریکا و روسیه یعنی‌ ناقوس مرگ اروپای خیانتکار و این مهم با تدبیر پرزیدنت ترامپ اتفاق خواهد افتاد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: