آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 تیر ماه 1397 = 19-07 2018

افشاگری؛ شکایت مجری خودفروش از روزنامه

وکیل مهران مدیری اعلام کرد که موکلش به دلیل نشر اکاذیب در خصوص دریافت هدیه میلیاردی، از روزنامه شرق و فیلم آنلاین شکایت کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حسین روحانی وکیل مهران مدیری اعلام کرد كه موكلش به دلیل نشر اکاذیب ، نسبت به روزنامه شرق و فیلم آنلاین، اعلام جرم و برای طرح شكايت اقدام کرده است.

روزنامه شرق مورخ ۹۷/۴/۲۷ درمطلبی مدعی شده بود، مهران مدیری علاوه بر دریافت مبلغی به عنوان هدیه از موسسه اعتباری ثامن الحجج، مبلغی را هم به عنوان وام دریافت کرده که تا به امروز ، بخشی از اقساط آن را پس داده است.

فیلم آنلاین نیز بلافاصله این مطلب را در فضای مجازی منتشر کرد.

گفتنی است؛ در روزهای گذشته خبری مبنی بر دریافت هدیه میلیاردی دو مجری مشهور صدا و سیما از موسسه ثامن الحجج منتشر شده که دو اسم احسان علیخانی و مهران مدیری جزء آنها بود.


همدستی مجری خودفروش با موسسات غارتگر
دریافت‌های میلیاردی مجری تلویزیون از موسسه ثامن‌الحجج

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها پرونده تخلف مالی تعاونی ثامن‌الحجج در دادگاه کیفری یک تهران در حال بررسی است. با به‌جریان‌افتادن پرونده تخلف مالی این تعاونی، مصادیق اتهامی این مؤسسه روشن‌تر شده است؛ مصادیقی که ردپای افراد خاص و برخی سلبریتی‌ها را نیز می‌توان به‌عنوان سهم‌برندگان مالی در آن دید.

روزنامه شرق در گزارشی جزئیاتی از تخلفات صورت‌گرفته در مؤسسه ثامن‌الحجج را جمع‌آوری کرده است.

بر اساس این گزارش موارد تخلف پرونده مالی ثامن‌الحجج موردهای عجیب نیز دارد؛ هزینه‌های ‌میلیاردی به نام تبلیغات برای دو مجری تلویزیون. در تاریخ 14/12/91 و 4/7/92، مؤسسه ثامن‌الحجج دو مبلغ 180 میلیون‌تومانی و 400 میلیون‌تومانی را به حساب «م.م» (مهران مدیری) مجری یک برنامه تلویزیونی واریز می‌کند و عنوانی که روبه‌روی این اعداد در توضیح دلیل وجه ذکر شده، یک کلمه است؛ هدیه. اما رقم هدیه‌ای که آقای «م.م» به‌عنوان هدیه دریافت کرده، در مقابل تسهیلات دریافتی او از ثامن‌الحجج تقریبا ناچیز است.

«م.م» از مؤسسه ثامن‌الحجج یک وام دومیلیارد‌ و 900 میلیون‌تومانی دریافت کرده که تنها 800 میلیون تومان آن را بازگردانده است که البته این رقم بازگشتی را از هدیه دریافتی (580 میلیون تومان) کم کنیم، به عدد 220 میلیون تومان می‌رسیم که در واقع از جیب «م.م» خرج شده و در مقابل دومیلیارد‌و 780 میلیون تومان را در حساب خود نگه داشته است.



noosh July 18, 2018 12:38 PM

مطمئن باشید همش الکیه بعد میان خبر رو تکذیب میکنند تا یک مدت مردم سرگرم میشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر July 20, 2018 05:59 AM

واقعا که خودفروشی نا این حد،این مجری م م تبلیغ کالاهای دیگه رو هم میکرد واقعا ننگ به این جمهوری اسلامی که ابن از مجریش هست اون از هنرپیشه ش هست شهاب حسبنی که جایزه ش رو میده امام زمان،اگه کمی شعور و معرفت داشت قبل از مرگ ملک مطیعی بهش سر میزد و جایزه ش رو میداد به اون ،یا اون پروانه معصومی که اسلام زده شده کسی که فیلم رگبار رو با زنده یاد فنی زاده بازی کرد میگه حجاب در صدا و سیما کامل نیست زنها باید بیشتر چادر و چاقچور کنن

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان July 20, 2018 06:23 AM

اجرای اینگونه برنامه های انحرافی در رسانه های دولتی برای به انحراف کشاندن رخدادهای هر روزه قیام مردم در سراسر کشور از سوی اجانب طراحی و اجرای آن بعهده هنر بندانی چون مدیری و دیگران انجام شده و باز هم توسط عناصری دیگر انجام خواهد شد! برنامه دور همی از قول مردم اراک بیشتر در کنایه به معنی جمع شدن رمه، گله های گاو و گوسفندان در دشت و مراتع میباشد و از آنجا که مهران مدیری این هنر بند حکومتی از احالی شهرستان اراک بوده و بطور عمد خود نام این سریال سرگرم کننده را برای خوش خدمتی به رژیم، برنامه دوره همی گذاشته بود! در واقع او خواسته بود با روا داشتن چنین توهینی به مردم به حکومت بفهماند در شرایط حساس قادر است با سرگرم کردن عوام خوش باور اینگونه ناجی حکومت جنایتکاران اسلامی در ایران باشد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: