آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 مرداد ماه 1397 = 09-08 2018

روزنامه داخلی: درگیری شدید در ورزشگاه+فیلم

ایران ورزشی آنلاین: بازی امشب در ورزشگاه غدیر اهواز پر از درگیری و زد و خورد بود. در این بازی برخوردهای زیادی اتفاق افتاد و سنگ‌های زیادی هم پرتاب شد. درگیری وحشتناک بین تماشاگران با پلیس و ماموران امنیت ورزشگاه که در نتیجه یک مامور راهی بیمارستان شد. (عکس کنار و فیلم زیر)

اواخر نیمه اول بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس، درگیری شدیدی بین تماشاگران دو تیم به وجود آمد و این مساله باعث حضور پلیس یگان ویژه شد. در این لحظات هواداران استقلال خوزستان صندلی‌ها را می‌شکستند و به سمت یگان ویژه پرتاب می‌کردند. این درگیری ها منجر به مصدومیت یکی از ماموران یگان ویژه شد که او را با آمبولانس به بیمارستان انتقال دادند.

گزارش منتشرشده در فضای مجازی: جوانان اهوازی در درگیری ورزشگاه غدیر تعدادی از ماموران یگان ویژه را گوشمالی دادند. گفته می شود شماری از جوانان نیز در درگیری با مأموران مجروح شدند که وضع بعضی از آنها وخیم است. به گفته شاهدان، نیروهای امنیتی راههای منتهی به ورزشگاه را بستند تا مانع پیوستن مردم به جوانان شوند.





www.youtube.com/watch?v=XdllMwk_1c8

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang August 10, 2018 10:55 AM

اخوندا برای بقا خودشان یاد گرفتند که از پلیس و ارتش بعنوان گوشت مجانی استفاده کنند و نیروهای اخوندی خودشان مثل پاسداران را در مرحله بعدی فروپاشی سرکوب مردم به میدان اورند که امیدوارم پلیس که مامور سلامتی و امنیتی مردم هست ازین موضوع پی برده باشد که در وضعیت فعلی که جوانان جان به لب رسیده دشمن اخوندا شده اند پلیس با مردم باشد نه نماینده اخوندا

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی August 10, 2018 01:31 PM

جای تاسف بسیارداره که فضاهای ورزشی این کشورکه روزگاری پیام آورعشق وبهم پیوستگی وآموزه ها والگو سازی برای جوانان این سرزمین بودند، امروز با رهنمود وبرنامه ریزی های نهادهای حکومت جمهوری اسلامی وخروجی اطاقهای فکر سپاه وبسیج و اطلاعات سپاه وحتی بیت رهبری حکومت به رزمگاه ومرکزی برای اشاعه فحاشی واقداماتی غیر اخلاقی، وشعارهائی شده است که در طول تاریخ ورزش این کشور ومسابقات ورزشی، بویژه ورزش فوتبال بی سابقه بوده است شعارهائی که مغایربا اخلاق ورزشی واز آن مهمتر شعارهائی که بجز ایجاد نفاق و چند دستگی بین ملت ایران هیچ معنائی برآن متصور نیست بطور قطع ویقین جمهوری جهل وجنون اسلامی در زایش وپرورش و توسعه چنین فرهنگ مخربی همواره نقش اول داشته است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: