آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 مرداد ماه 1397 = 04-08 2018

حمله مردم بجان آمده به حوزه علمیه؛ فیلم درگیری

رسانه های حکومتی : آشوبگران به حوزه علمیه اشتهارد حمله کردند و با شعارهای ساختارشکن و معاندانه سعی در آتش زدن این مکان داشتند.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد (اظراف کرج) گفت: بر اساس فراخوان گروه های معاند و ضدنظام برای آشوبگری و اغتشاش، مقرر شده بود تا فریب خوردگان، رأس ساعت 6 عصر در محله مرکزی اشتهارد تجمع کنند و در این تجمع به ظاهر اعتراضی، پیگیر اهداف شوم اربابان خود باشند.

حجت‌الاسلام هندیانی گفت: رأس ساعت 9 شب بود که آشوبگران به سمت حوزه علمیه اشتهارد حرکت کردند و متأسفانه در صدد ورود به حوزه علمیه برای شکستن درها و آتش زدن بودند که با تدابیر انجام شده این مسئله محقق نشد.

مدیر حوزه علمیه شهرستان اشتهارد افزود: آشوبگران با سنگ و آجر نمای حوزه علمیه ماهدشت را هدف قرار دادند و شیشه های نماز خانه را شکستند و در حین انجام اینکار، شعارهای هنجارشکنانه سر می دادند.

گزارش فعالین از داخل/سایت ایران کارگر: کرج ؛ به آتش کشیدن موتورهای نیروی ویژه و ایستگاه اتوبوس توسط جوانان خشمگین در سه راهی گوهردشت (فیلم زیر)

عصر جمعه جمعیت جوانان و مردم معترض در کرج در فلکه اول گوهردشت و مناطق دیگر بتدریج تجمع کرده و سپس تظاهرات و راهپیمایی خود را باشعار های مختلف از جمله مرگ بر دیکتاتور و توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه شروع کردند.

نیروهای امنیتی و یگان‌های ضد شورش با حمله به صفوف مردم و ضرب و جرح جوانان و بازداشت تعدادی از تظاهرکنندگان تلاش کردند حرکت عظیم مردم را متوقف کنند. متقابلأ مردم به دفاع پرداخته و درگیری نیروهای امنیتی با مردم ادامه یافت.

جوانان دلیر با شجاعت تمام درحالی که غریو شعارهای آنها تا خیابانهای اطراف به‌گوش می‌رسد به مقابله با نیروهای امنیتی پرداختند.


واکنش جالب امام جمعه اصفهان به اعتراض‌ها

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان اظهار کرد: دشمن نقشه کشیده است تا به کشور ضربه بزند، مردم را ناامید کنند و مردم را به خیابان بیاورد و آشوب ایجاد کند. خیلی بد است که عده‌ای دستور کار دشمن را بدانند و آب در آسیاب دشمن بریزند.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: راه افتادن در خیابان‌ها درست نیست؛ مردم، بچه هایتان را نگذارید در خیابان‌ها راه بیفتند و اعتراض کنند.




www.youtube.com/watch?v=1CpXphJ-nHY

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش August 3, 2018 07:36 PM

ای آخوند پر رو چطور چهل سال پیش که مردم همه چی داشتن رو گول میزدین واسه آب و برق مجانی به خیابونها کشوندین حالا که مردم نون شب و آزادی میخوان میگی نرن تو خیابون واقعا که رو داری

گزارش یا اعتراض به این نظر


قلی ایرانی August 3, 2018 09:24 PM

امام جمعه یعنی حاکم اون شهر تمام نهاد ها زیر امرشن و تمام کسانشان وام های نجومی دلاری گرفتن و میگیرند
کدوم بانک جرئت داره پسر امام جمعه بره وام بخواهد بهش ندن
بدستور امام جمعه اسید میپاشند زندگی یک دختر را بکلی نابود میکنند کی جرئت داره پیگیر بشه
آثار ملیت ما را ازبین میبرند بدستور امام جمعه وووووووو

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش آریایی August 3, 2018 09:28 PM

مردم، بچه هایتان را نگذارید در خیابان‌ها راه بیفتند و اعتراض کنند ، اجازه بدین ما به دزدی و جنایت هامون و خالی کردن سفره های شما و پر کردن سفره های مردم لبنان و فلسطین و یمن و عراق ادامه بدیم! ! رو که نیست سنگ پای قزوینه! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak August 4, 2018 12:22 AM

خفه شو بی شرف مرگ بر جمهوری اسلامی ،مرگ بر هرچه آخوند بسیجی ،سپاهی در چند روز آینده خواهی دید چگونه به درخت آویزان خواهید شد درود بی پایان به این هموطنان غیور که میروند تا ریشه دزدی ظلم را از این سرزمین اهورایی به کلی ریشه کن کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


یک ایرانی August 4, 2018 08:52 AM

یکی از مزایای این انقلاب اسلامی این بود که دست آخوندها را برای مردم ایران نمایان کرد امروز مردم ایران به خوبی میدانند که آخوند بزرگترین دشمن آنهاست و هر آنچه آخوند میگوید باید درست برعکس آن را عمل کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان August 4, 2018 10:07 AM

حکومت پوسیده جمهوری نکبتزده اسلامی به بن بست رسیده! ما به شما اطمینان میدهیم    با آغاز مرحله بعدی قیام مردم شرافتمند ایران دیگر حتی همه حامیان این رژیم اشغالگر و جنایتکار آخوندی از جمله سیاستمدران جهان به همراه رسانه های قدرتمند آنها  و  نیروهای نظامی اجانب در سراسر جهان هم قادر نخواهند بود در برابر مردم شریف و هوشمند ایران ایستادگی کنند! بنابرین سیاستمداران جهانی بهتر است دست از حمایت این حکومت تروریستی بردارند و تا  دیر نشده نوکران خود، این ملاهای بی بته حاکمین آدمکش و فاسد را از این امر آگاه سازند و خود را تسلیم مردم کنند! ! پیش بسوی  باز پس گیری میهن زنده باد قیام مردمی، پاینده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


jamshid August 4, 2018 06:49 PM

یکی از موهبات جمهوری اسلامی آگاهی مردم دنیا از اسلام واقعی است حتا عربستان سعودی هم از زنان ایرانی درس گرفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem August 4, 2018 10:59 PM

این امام جعمه بی خرد اصفان میگه مردم توی خانه های خود بنشینید تا ما همچنان به دزدی ها اسید پاشیهای و جنایات خود ادامه دهیم این دیگر چه احمقیست چه در اصفهان خدایی میکند دیر نیست روزی که تو را به دار بکشیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: