آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 14 مرداد ماه 1397 = 05-08 2018

سوقصد نافرجام به جان رئيس جمهور ونزوئلا+فیلم

به گزارش خبرگزاری رویترز ؛ وزیر اطلاع رسانی ونزوئلا اعلام کرد: چند هواپیمای بدون سرنشین که حامل مواد منفجره بودند در نزدیکی مراسمي که نیکلاس مادورو رئیس جمهور اين کشور در حال سخنراني در آن بود، منفجر شدند و سخنراني وي ناتمام ماند. (فیلم زیر)

وي افزود: در جریان اين ترور ناکام رئیس جمهور ونزوئلا هفت تن از نیروهای گارد ملی زخمی شدند.

مادورو رئیس جمهور ونزوئلا ، آمریکا و کلمبیا را به تلاش برای ایجاد آشوب در ونزوئلا متهم کرد. مادورو می گوید: هنگام سخنرانی وی، شیئ پرنده در برابر وی منفجر شد و انفجار مهیبی رخ داد.

وی کلمبیا را به دست داشتن در این انفجارهای پهپادی متهم کرد. منبعی در دفتر ریاست جمهوری کلمبیا روز یکشنبه اين اتهام رئیس جمهور ونزوئلا به همتای کلمبیایی خود خوان مانوئل سانتوس مبنی بر دست داشتن سانتوس در حمله روز شنبه علیه وی را رد کرد و آن را اتهامی « بی اساس » خواند.

رئیس جمهور ونزوئلا گفت: برخی از عاملان انفجار نیز بازداشت شدند. تحقیقات اولیه حاکی از آن است که بسیاری از حامیان مالی و طراحان سوء قصد کنندگان در فلوریدای آمریکا زندگی می کنند.




www.youtube.com/watch?v=_rhvE6hH19w

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی August 5, 2018 11:18 AM

یک مسئله بسیار با اهمیت در این کلیپ قابل تامل وکنجکاویست اینکه وقتی مستمعین و مخاطبین سخنرانی یک رئیس جمهور نمایشی باشد، وافرادی ازجنس نان بنرخ روزخور ونیروهای خودفروخته دولتی که لزوما" بدنبال منافع شخصی هستند شاید با انجار ۴ تا ترقه ونارنجک مثل برق وباد جانشان را بردارند وپا بفرار بگذارند ودر چشم زدنی علی مادورو بماند وحوضش خامنه ای باید از این فیلم درسهای گرانسنگی گرفته باشد سرداران سپاه وویزران وکیلان هم باید درس بگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام August 6, 2018 04:24 AM

اینم یه نمایش مثل کودتای قلابی اردوغان که برای سرکوب و کشتار مردم نکبت زده و بدبخت ونزوئلا دلیل داشته باشن آخه مگه آمریکا احمقه با پهپاد به این انگل حمله کنه اگه آمریکا بخواد با یه فروند "درون" که باهاش طالبان رو میکشن این زالزالک رو میفرستن رو هوا

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: