آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 آذر ماه 1397 = 17-12 2018

آشنايی با یک داماد مفت خور دیگر آخوندها

سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در واکنش به برخی انتقاد‌ها از انتصاب سید حسین میرخلیلی (داماد وی) به‌عنوان رییس حوزه ریاست در سازمان برنامه و بودجه طی بیانیه‌ای تأکید کرد که این انتصاب ربطی به او ندارد.

به گزارش تسنیم، متن این بیانیه به‌شرح زیر است:

چند روزی است در فضای مجازی مسئولیت دامادم آقای سید حسین میرخلیلی در دفتر آقای دکتر نوبخت منتشر شده است در این رابطه چند نکته گفتی است:

۱ ــ در آغاز زندگی مشترک دخترانم با دامادها، گفته‌ام "همه مسئولیت کارهایتان با خودتان است، این انتساب را دخالت ندهید".

۲ ــ هیچ‌گاه برای هیچ یک از دامادهایم سفارشی برای کاری نداشته و ندارم، چون رانت‌خواری را منکر می‌دانم.

۳ ــ در رابطه با مسئولیت آقای میرخلیلی نه در این مسئولیت و نه در مسئولیت قبلی هم بنده نه تلفنی نه پیامکی نه کتبی هیچ سفارشی نداشته‌ام می‌توانید از آقای محمدی (رئیس محترم سازمان اوقاف و امور خیریه) و آقای دکتر نوبخت بپرسید.


کلید روحانی قفل شاه داماد را باز کرد!

انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد 33 ساله روحانی به عنوان رئیس سازمان زمین شناسی و معاون وزیر صنعت با انتقاد گسترده‌ای مواجه شده است.

۲ روز پس از این انتصاب، حالا رئیس کمسیون صنایع مجلس شورای اسلامی می‌گوید که روحانی دستور ابطال این حکم را داده است. البته ابطال حکم داماد رئیس جمهور همچنان از منابع رسمی تائید نشده است.

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، گفت: طبق شنیده‌های بنده رئیس جمهور دستور داده تا حکم دامادش به عنوان معاون وزیر صنایع باطل شود.

از سوی دیگر یک عضو فراکسیون امید گفت: وزیر صنعت با انتصاب داماد روحانی به لبه تیغ استیضاح نزدیک شد. نمی‌توانم باور کنم روحانی در جریان این انتصاب نبوده؛ سرمایه اجتماعی روحانی بازهم کاهش پیدا خواهد کرد


دوره روحانی آخرین فرصت نظام است

حسام الدین آشنا از مهره های امنیتی جمهوری اسلامی و مشاور رسانه ای روحانی در مصاحبه ای گفته: دولت آقای روحانی به پایان کار خود نزدیک می‌شود و در نقطه‌ای قرار گرفته که کارنامه اش قابل بررسی است. آیا موافق اید که از توجیه شرایط به بررسی کارنامه آقای روحانی عبور کنیم؟ من از گفت و گوی اولی که در سال اول دولت آقای روحانی داشتم، همواره از مجموعه‌ای از «اگر / پس»‌ها صحبت کرده ام. مثلا گفته ام که اعتماد مردم به آقای روحانی یک اعتماد موقت است و این بسته به عملکرد ایشان می‌تواند افزایش پیدا کند یا کاهش داشته باشد. اگر به همان گفتگو‌های قبلی مان هم برگردید، می‌بینید که من نشانه‌های وضعیت موجود را به صورت اگر/پس دیده بودم. اگر همان استعاره سی سی یو را هم در نظر بگیرید شما می‌توانید یک بیمار را از سی سی یو به بخش ببرید، اما بیمار در بخش دچار عفونت محیطی شود آن چنان که شما بگویید‌ ای کاش بیمار در همان سی سی یو مانده بود. آقای روحانی در انتخابات سال ۱۳۹۲ کاندیدای مطلوب و محبوب مردم نبود. مردم مضطر بودند و، چون در بین آن مجموعه آدم ها، آقای روحانی معقول‌تر و منطقی‌تر بود، امکان اتکا به او بیشتر بود. اعتماد اولیه مردم به یک دولتمرد، به نسبت چگونگی تعامل او با مردم، در گذر زمان با کاهش پیدا می‌کند یا افزایش پیدا می‌کند. اگر برآورد رئیس جمهور از مشکلات پایین باشد و در عین حال برآوردش از توان خودش بالا باشد به تدریج رئیس جمهور احساس می‌کند که موفق نیست. اگر برآوردش از مشکلات و توان خودش واقعی باشد احساس می‌کند اگرچه سخت، دارد جلو می‌رود. درباره آقای روحانی مسئله این است که جهت درست است و بحث‌ها بیشتر درباره سرعت ایشان است. دوره آقای روحانی احتمالا یکی از آخرین دوره‌هایی است که ما شانس گریز از یک گذار سخت را داریم. این آخرین فرصت نظام است.

فیلم زیر: پاسدار قاسمی از سرکردگان انصار حزب الله علنا از نگرانی حزب اللهی ها از سقوط و سرنگونی نظام خبر داد




www.youtube.com/watch?v=OOweZ6oucYI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang December 16, 2018 02:53 PM

کلید اخوند روحانی دارد تبدیل میشود به شاه کلید که ملت ایران دارد میبیند رژیم اخوندی هروز در حال فروپاشی هست و به دنبال جانشین رژیم هستند(البته رژیم با امپول و دوا خودش سرپا نگاهداشته که اخرین ۲۲ بهمن خودشو جشن بگیره) و در این میان اکثر ایرانیان اقای رضا پهلوی که مبارز معروف ملی گرا در سرنگونی رژیم هست را برای جانشینی رژیم قبول دارند و ما بعد از ۲۲ بهمن شاهد تظاهرات میلیونی و شعارهای شاه برگرد را خواهیم بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira December 16, 2018 04:34 PM

بایستی روحانی را زیر کلید های مردم خارج از استان تهران دفن کرد

البته بیشتر خانه های خارج از استان تهران قفل کلید ندارد

انها می توانند یک بسته ۵ گرمی پهن گاو یا پشگل گوسفند برای دفن روحانی لیبرال از طریق پست جمهوری اسلامی به رایگان به استان فاسد تهران ارسال کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


بهرام December 17, 2018 02:57 PM

به احمد خاتمی گراز چهره باید گفت نمیخواهد ادای روباه رو دربیاری چون توی گراز دُم چندانی نداری که بعنوان شاهد ازش بهره بگیری بهتره با همان دندانهای گرازیت پرسش کنندگان را عین اژه ای گاز بگیری و فراری دهی

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی December 17, 2018 04:27 PM

مثل سگ دارد واق میزند ودروغ میگوید در حکومتی که اساس آن با رانت خواری وخودی وغیر خودی بنا شده چگونه میتوان مزخرفات این ملای خبیث وچرکین را باور کرد روحانی میگوید من خبر نداشتم احمد خاتمی میگوید من خبر ندارم ونداشتم عباس عراقچی در مورد برادر زاده اش در بانک مرکزی گفته بود انتصاب او هیج ارتباطی بمن ندارد گوئی اینها برای توصیه وسفارش بلندگو بدست میگیرند وجار میزنند که داماد یا عروس یا برادر زاده مرا منصوب کنید یک مشت دیوث سیاسی ورجاله مذهبی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: