آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 مرداد ماه 1397 = 06-08 2018

ایران؛ تعداد خواننده‌های زن بیشتر از آقایان است

تعداد خواننده‌های زن که با کیفیت خوب می‌خوانند بیشتر از آقایان است

حسین علیزاده، آهنگساز و نوازنده سرشناس در نشست خبری دوازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با انتقاد از محدودیت‌های زنان در موسیقی گفت: «در حال حاضر تعداد خواننده‌های زن که با کیفیتی خوب موسیقی را اجرا می‌کنند بیشتر از آقایان است اما چون امکانات و اختیارات بیشتری به مردان تعلق می‌گیرد، تعداد زنانی که روی صحنه می‌بینیم انگشت‌شمار هستند. حتی اگر صدای زنان در آلبوم‌های‌ ما کمی بالاتر باشد مجوز نمی‌دهند.»

حسن علیزاده در ادامه سخنانش گفت: «چنین قاعده‌ای که زنان را از مردان تفکیک کنیم در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود. به عقیده من موسیقی جزو مقدسات است و اینکه یک زن فقط برای عده‌ای بخواند روا نیست. بسیاری از خواننده‌های زن هیچ وقت تمایل نداشتند که در کنسرت ویژه بانوان شرکت کنند و من این حرکت را ستایش می‌کنم.»



آرش August 6, 2018 07:28 PM

آخه این رژیم عقب افتاده چه درکی از هنر و هنرمند داره از اول هم که ضد زن بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو August 6, 2018 10:02 PM

حصرفقط شامل سه مهره حکومت آخوندی نمیشود بلکه مردم ایرانی ایران هم درهمه گونه حصر چه ازلحاظ رفاهی و هنری قراردارند- آخوند تازی تبارجماعت چه درگذشته وچه تابحال اززجردادن وزجرکشیدن وحصرهمه گونه مردم مردم لذت برده ومی برند- بگذریم ازتعدادی عناصرذوب شده وخودفروخته میلیاردررژیم آخوندی منجلمه مهران مدیری که یک بسیجی است وبرای اهداف گول زدن و سرگرم مردم ازدریافتن حقیقت بساط می کند-

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: