آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 مرداد ماه 1397 = 07-08 2018

فعال محیط زیست مجددا به دادگاه احضار شد

یوسف فرهادی بابادی، فعال محیط زیست مجددا به دادگاه احضار شد

خبرگزاری هرانا – یوسف فرهادی بابادی، فعال محیط زیست با شکایت مجدد دکتر عابدی نماینده اصفهان به شعبه ۱۱۸ دادگاه کیفری ۲ اصفهان احضار شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یوسف فرهادی بابادی، عضو کمپین مردمی حمایت از زاگرس مهربان و از فعالان مخالف انتقال آب کارون با شکایت مجدد نماینده اصفهان در تاریخ ۱۹ شهریورماه به شعبه ۱۱۸ دادگاه کیفری ۲ اصفهان احضار شد.

این فعال محیط زیست روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ با تودیع وثیقه آزاد شد. وی پیشتر در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه با ارسال احضاریه از سوی دادگاه و پیرو یک تماس تلفنی از سوی دادستانی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص انتشار مطالبی در کانال صدای پای آب که عمدتا پیرامون مخالفت با انتقال آب و انتقاد از شیوه حکمرانی آب در کشور است، به دادگاه احضار شده بود.

همچنین گفتنی است که این احضاریه به دلیل شکایت اعضای مجمع نمایندگان اصفهان و به اتهام “نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی” صادر شده بود.

پیشتر یک منبع نزدیک به یوسف فرهادی به گزارشگر هرانا گفت این فعال محیط زیست در دفاع از خود گفته بود: “وقیحانی ما را به نشر اکاذیب متهم می کنند که با آمار سازی‌های کذب و دروغ در صدد غارت کارون تحویل یک سرزمین سوخته به مردم هستند”.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: