آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 5 اردیبهشت ماه 1398 = 25-04 2019

واکنش کوبنده انگلیس به پیشنهاد رژیم گروگان‌ گیر

فیلم زیر: برایان هوک نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در سخنانی بمناسبت ۳۹مین سالگرد اشغال سفارت آمریکا در تهران گفت: اخاذی و باجگیری از خصوصیات رژیم گروگانگیر ایران است.

وزیر امور خارجه انگلیس با رد پیشنهاد تبادل زندانیان که از سوی رژیم ایران مطرح شده گفت که ارائه آن یک تاکتیک دیپلماتیک است.

جرمی هانت در واکنش به سخنان ظریف درباره تبادل زندانیان گفت که پیشنهاد رژیم تهران فریبکارانه است.

وی به اظهارات ظریف درباره وضعیت نازنین زاغری و یک زن زندانی در استرالیا که از عوامل جمهوری اسلامی است اشاره کرد و گفت که وضعیت این دو با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد.

وزیر خارجه انگلیس زن زندانی در استرالیا را مجرم و جرم او را جدی توصیف کرد و در همین حال رژیم تهران را به زندانی کردن افراد بی گناه و استفاده از آن ها به عنوان اهرم فشار متهم کرد.

واکنش آمریکا به پیشنهاد رژیم گروگان‌گیر ایران

یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز به سخنان وزیر خارجه جمهوری اسلامی درباره تبادل زندانیان واکنش نشان داد و گفت: رژیم ایران ابتدا باید به صورت یکجانبه تمام زندانیان آمریکایی را آزاد کند.

وی درباره پیشنهاد ظریف گفته است: رژیم ایران می‌تواند از طریق آزاد کردن همه شهروندان آمریکایی بی‌گناهی که بازداشت و زندانی شده‌اند، جدیت خود را در خصوص حل مسائل کنسولی نشان دهد.

وزیر خارجه آمریکا پیش تر از ایران خواسته بود شهروندان آمریکایی که به طور ناعادلانه محکوم و زندانی شده را آزاد کند. آمریکا از جمله خواستار آزادی سیامک نمازی، نزار زاکا، ژیو وانگ و رابرت لوینسون شده است.

جمهوری اسلامی بیش از ۱۰ شهروند آمریکا و دیگر کشورها که بعضی ها دو تابعیتی هستند را به اتهاماتی چون جاسوسی بازداشت کرده است.

این در حالیست که جیسون رضاییان، گروگان سابق آمریکايی گفته: در زندانهای رژیم ایران شکنجه شده و خواستار یک میلیارد دلار غرامت از جمهوری اسلامی شد




www.youtube.com/watch?v=8Hm8dGivTHU

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آدری January 9, 2019 12:23 PM

جیسون جان؛ بابا کمی تخفیف بده تو با این درخواستت؛ در واقع ملّت ایران را مجازات میکنی و پولشان را به جیب خودت میریزی جریمه آری؛ ولی کلاشی نه از رژیم شکایت کن و شکنجه گرانت را به دادگاه بین المللی بکش؛ که مورد قبول ملّت ایران هم باشد تخم طلا که الحمدالله نگذاشتی که نرخ یک میلیاردی برای زندانت میطلبی مگر جنس حبس کشیدنت از هزاران هزار ایرانی دیگر بدتر بوده است؟ ای بابا رو که نیست؛ سنگ پای قزوین است تف به رژیم قرمساق که بخاطر حماقتهایش؛ در دادگاه های خارجی محکوم میشود و پول مردم گرسنه را به جیب اجانب طمع کار میریزد اگر جیسون و هر کس دیگر آدم شرافتمندی باشند؛ رژیم را مجازات میکنند و نه مردم بینوا و بیگناه ایران را خمینی تف به گورت

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود January 9, 2019 02:35 PM

ایشون که هم با دزد دنبه میخوره یعنی مقاله برای رژیم گوگلی در نیویورک تایمز برای لیس زدن نعلین عظما مینویسه و از طرف دیگر با مادر دزد سینه میزند حالا تقاضا پول میکنه برای شش ماه در هتل وسوئیت اوین و ایشون فراموش کردن بابت ایشون حاج حسین اوباما چقدر پرداخت کرده حالا تکلیف زندان‌هایی بی پناه چه خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش January 9, 2019 11:30 PM

این جستون رضائیان ! یک مماشاتگر بوده ، حالا چطور شده برای بالا کشیدن پول ملت ایران اینهمه اشتهای سیری ناپذیر داره ؟؟ اگر برای یک سال زندانی یک میلیارد طلب میکنه ! پس انهایی که بیست و سی سال در زندان بوده اند و یا انها که در همان زندانها سربنیست شدن چقدرباید درخواست کنند ؟؟

ای لعنت ابدی بر گورت خمینی و ال پلیدت و هر انکس که در خدمت اوست برای غارت ما !

گزارش یا اعتراض به این نظر


جاوید April 25, 2019 12:25 PM

این ظریف حقه باز می خواد فامیل های تروریست شو که اکثرا سپاهی اند آزاد کند ولی کور خونده یکی دم این مرتیکه رو بکشه از نیویورک بندازه بیرون معلوم نیست اینو برای چی راهش دادند آنجا فقط آمریکاست که ذات شما حقه بازها را می دونه و سرش کلاه نمی ره

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش April 25, 2019 02:22 PM

بسیار جالبه این تروریست ظریف تا کنون صدها بار گفته مسله گروگانها به قوه قضائيه مربوطه و من کاری از دستم بر نمیاد حالا ميگه من ۶ ماه پیش به امریکا گفتم من اختیار کامل دارم تا گروگانها را آزاد کنم بابا این حقه‌بازها خیلی دروغگو و کم حافظه هستند تازه نازنین زائری به امریکا چه ربطی داره احمق حزباللهی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 25, 2019 05:28 PM

این بار حاج جواد ظریف با دستورالعمل رهبر معظم وتوصیه های حسن کلید دار به نیویورک رفته و از هیچ در یوزگی والتماس و زاری هم کوتاهی نخواهد کرد اینها دارند بدجوری به روغن سوزی وخم شدن میرسند ایلات متحده آمریکا باید با تمام قدرت خواهان آزادی گروگانهای زندانی دو ملیتی از هر کشوری باشه این عمل آمریکا یک حمایت جدی از موازین حقوق بشری ویک کار انسانی حساب میشود که از منظر اروپائی ها هم میتواند بازخورد خوبی داشته باشه نابود باد جمهوری آدمکش اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak April 25, 2019 06:52 PM

متمان باشید گور لجن خمینی کثافت توالت عمومی خواهد شد اما فراموش نباید کرد که اگر خمینی گور به گور شده به این صورت درآمد از بی توجه گری یک مشت ایرانی به کلی بی سواد و درمانده در خرافات فاقد عقل سلیم وگرنه خمینی کتاب داشت رساله داشت خیلی راحت میشد در چند ساعت تجزیه و تحلیل به عمق فکری این جانی پی برد که متاسفانه نه ان عده که آمدند در یک خیابان این کار را کردند و نه رژیم پهلوی به شناخت خمینی به مردم کمکی کرد انگار همه دست به دست هم داده بودند تا این ننگ به دامان ایران چسبیده شود از جای دیگر متاسفانه باید گفت که روشنفکران ایران ما هم همان روشنفکر جهان سومیست که بجای تجزیه تحلیل درست و هدایت توده خود نیز کاسه از اش داغتر شد که نتیجه این شد که میبینیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Shahram76 April 26, 2019 01:45 AM

آخه جیسن جون از دار و دسته نایاک ایناست از رفیقای تریتا پارسی میگه اینا که همه از رژیم ایران نون میخوردن منم یه سهمی می‌خوام!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: