آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 مرداد ماه 1397 = 09-08 2018

ماجرای ابتلای ۸۷ نفر به ایدز در یک روستای ایران

یک مسئول وزارت بهداشت به جزئیات ابتلای ۸۷ نفر به ایدز در روستای درگز چابهار پرداخت.

به گزارش تسنیم، دکتر محمدمهدی گویا ــ رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت درخصوص وضعیت شیوع بیماری ایدز در روستای درگز اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان از جمله استانهایی در کشور است که در آن شیوع HIV از متوسط کشوری بالاتر است.

گویا با اشاره به اینکه منطقه روستایی درگز در جنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده و از توابع شهرستان چابهار است، افزود: این منطقه روستایی جمعیتی حدود 18 هزار نفر دارد.

رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت در خصوص گزارشی مبنی بر ابتلای 78 نفر به HIV در این منطقه روستایی عنوان کرد: براساس گزارشی که در این رابطه منتشر شده است، باید اعلام کرد که تعداد موارد ذکرشده در رابطه با موارد ابتلا از صحت برخوردار نیست و آمار مبتلایان کمتر از تعداد منتشرشده است.

گویا ادامه داد: تمامی موارد ابتلا به HIV در این منطقه، میان افرادی است که رفتارهای پرخطر دارند که در درجه اول اعتیاد تزریقی و در درجه بعدی، تماس‌های جنسی خارج از چارچوب خانواده، آنها را به بیماری HIV گرفتار کرده است.



پلنگ ایران زمین August 9, 2018 12:15 PM

دروغ است مردمان بزرگمنشِ درگز را این ناپاکان به بیماری ایدز دچار کرده اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


khosro August 9, 2018 01:45 PM

درگز در شمال شرقی استان خراسان است نه سیسان بلوچستان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Hamid August 10, 2018 01:35 PM

برای روشن شدن این معما میبایستی ازمایش HIV از افراد دم کلفت سپاهی٫امام جمعه و افراد با نفوذ گرفته شود چون کار کاره یکی از این جانیها هست ببینید چطور ماجرای تجاوز به ۴۱ نفربفراموشی سپرده شد دیدید کسی دنبال و پیگیری کنند یک مشت دزد و بی ناموس و خاين در راس کارند و بنام خدا و دین رحم بهیچ کس و هیچ چیز نمیکنند ای مردم بپا خیزید و از جان و مال خودتان دفاع کرده و حقتان را باز ستانید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: