آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 مرداد ماه 1397 = 13-08 2018

پنج سال حبس برای درویش شکوفه یداللهی+صدا

فیلم زیر: شکوفه یداللهی که پس از ۶ماه بغض فرو خورده خود را از وضعیت اسفناک سلامتش درزندان قرچک می شکند:
«کو انسانیت؟ کو شرف؟ کو خدا؟ چقدر بگم خوبم چقدر بگم هیچیم نیست... مگه من چقدر تحمل دارم؟»

خبرگزاری هرانا – شکوفه یداللهی درویش گنابادی محبوس در زندان قرچک ورامین که در پی حادثه گلستان هفتم به همراه سه فرزند خود بازداشت شد، توسط شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به تحمل ۵ سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت و محرومیت از فعالیت اجتماعی و رسانه‌ای محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از مجذوبان نور، شکوفه یداللهی درویش محبوس در زندان قرچک با حکم قاضی صلواتی رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب به ۵ سال حبس تعزیری و دو سال ممنوعیت و محرومیت از فعالیت اجتماعی و رسانه‌ای محکوم شد.

خانم یداللهی یکم اسفند ۱۳۹۶ همراه با صدها درویش گنابادی که در میان آنها سه فرزند وی نیز حضور داشتند مورد حمله نیروهای لباس شخصی قرار گرفت و با این دلیل که مادر کسری نوری است بازداشت و به زندان قرچک منتقل شد.

سه فرزند این زن درویش با نام‌های کسری نوری، پوریا نوری و امیر نوری که همراه با مادرشان در حادثه گلستان هفتم بازداشت شده بودند به ترتیب به ۱۲، ۲ و ۶ سال حبس محکوم شده‌اند. به این ترتیب این خانواده چهارنفره مجموعا به تحمل ۲۵ سال حبس تعزیری و ۶ سال محرومیت از فعالیت‌های رسانه‌ای و اجتماعی محکوم شده‌اند.

شکوفه یداللهی درویش گنابادی محبوس در زندان قرچک ورامین روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ برای چهارمین بار از زندان زنان قرچک به بیمارستان امیراعلم منتقل شد.

خانم یداللهی هنگام بازداشت در حادثه‌ی موسوم به گلستان هفتم در نتیجه‌ی ضرب و جرح نیروهای لباس‌شخصی دچار شکستگی از ناحیه سر شده و حس بویایی خود را به طور کامل از دست داده است.




www.youtube.com/watch?v=qPgs_kgyLg0

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مرگ بر جمهوری اسلامی August 12, 2018 06:57 PM

به زودی انتقامتو از همشون میگیریم ، نسل آخوندو از ایران میکنیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: