آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 مرداد ماه 1397 = 14-08 2018

رامین حسین‌پناهی به مکان نامعلومی منتقل شد‎

شب گذشته رامین حسین‌پناهی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام در زندان مرکزی سنندج، به مکان نامعلومی منتقل شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شامگاه دوشنبه ۲۲ مرداد، رامین حسین‌پناهی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، توسط ماموران امنیتی زندان مرکزی سنندج به مکان نامعلومی منتقل شد و پیگیری‌های خانواده و وکلای وی، تا کنون نتیجه‌ای در بر نداشته ‌است.

بنا به گفته همبندی‌های این فعال سیاسی، این انتقال حدود ساعت ۱۱ شب صورت گرفته است و احتمالا او را برای اعدام منتقل کرده‌اند.

امجد حسین پناهی، فعال حقوق بشر و برادر این زندانی سیاسی محکوم به اعدام، گفت: «از زندان با ما تماس گرفتند که ساعت یازده شب گذشته رامین حسین‌پناهی توسط ماموران امنیتی زندان به مکان نامعلومی منتقل شد و نه ما و نه وکلایش از وی هیچگونه خبری نداریم.»


خبر تکمیلی/ انتقال رامین حسین‌پناهی به تهران

رامین حسین‌پناهی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، شامگاه گذشته، تحت تدابیر شدید امنیتی از زندان مرکزی سنندج خارج و به تهران منتقل شد.

شامگاه دوشنبه ۲۲ مرداد، رامین حسین‌پناهی، زندانی سیاسی محکوم به اعدام، تحت تدابیر شدید امنیتی، توسط ماموران زندان مرکزی سنندج به تهران منتقل شد و خطر اجرای حکم اعدام این زندانی سیاسی به شدت افزایش یافته‌است.

به گفته منابع آگاه، به دلیل جو امنیتی موجود در سنندج امکان اجرای حکم این زندانی سیاسی وجود نداشت و به نظر می‌رسد ماموران امنیتی، رامین حسین‌پناهی را برای اجرای حکم اعدام به تهران منتقل کرده‌اند.



majid August 14, 2018 04:18 PM

این جوان نازنین را آدمخورهای اسلامی خواهند کشت
تمام دست اندرکاران ریز و درشت این رژیم جنایتکار و آدمکش هستند مگرخلاف ان در دادگاه های مردمی آینده ثابت شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: