رژيم بد غذايی در زنان افسردگیآور است
به گفته محققان استراليايي داشتن يک رژيم نامتعادل غذايي ميتواند احتمال اضطراب و افسردگي را در زنان افزايش دهد. به گزارش خبرگزاري فرانسه زناني که مبتلا به اين دو ناراحتي هستند بايد رژيم غذايي خود را تغيير دهند.
بررسيهاي محققان دانشگاه ملبرون استراليا بر 1046 زن به مدت 10 سال نشان داده است مصرف غذاهاي غني از ميوه، سبزيجات، غلات کامل، لبنيات کم چرب، گوشت کم چربي و مصرف کمتر غذاهاي آماده که نمک و قند بالايي دارند در کنار ورزش و مديتيشن ميتواند سلامت روحي را به زنان بازگرداند.
اين در حالي است که رژيمهاي غذايي غربي و مصرف زياد غذاهاي آماده و نوشابههاي گازدار ميتواند احتمال ابتلا به افسردگي را تا 50 درصد افزايش دهد.
در همين زمينه:
نقش تغذيه در بروز افسردگی ۸۹/۱/۱۸
رنگها افسردگی و شادی انسانها را لو میدهند ۸۸/۱۱/۲۰
هله هوله خوری سبب افسردگی ميشود ۸۸/۱۰/۲۹
افسردگی دوران بارداری و پس از زایمان ۸۸/۸/۲۷
رواج افسردگی ميان زنان مسن ايرانی ۸۸/۷/۱۰
افسردگی پس از زايمان ۸۸/۶/۱۹
افسردگی شدید زنان ایرانی ۸۸/۶/۲
افكار خود را بنويسيد ۸۸/۵/۲۸
زنان بيشتر از مردان افسرده میشوند ۸۸/۵/۲۷
چگونه بعد از افسردگی، احساسات خوب را تجربه كنيم؟ ۸۸/۵/۴
تفاوت بین شنیدن و گوش دادن در روابط زناشویی
وضعيت ناگوار دختران و زنان بازداشتی|
|
|
|
- نتيجه استفاده از پستانک در كودكان
- مداد ابروی مخصوص برای ابروهايتان
- چاق ترین نوزاد جهان در امریکا به دنیا آمد
- تن فروشی دختران ایرانی در مالزی
- میانگین سن ابتلا به سرطان سينه در ایران
- آیا زنان در انتخابات مجلس شرکت میکنند؟
- موتسارت شعر درگذشت
- زنان ژاپنی و افت بیسابقه میزان بارداری
- کاهش استرس با رنگها
- رشد 17 درصدی طلاق در يزد
- رکورد زندگی مشترک شکسته شد
- گردو، درمان کننده سرطان سینه
- گفته های معتمدآريا بهنگام دريافت جایزه هانری لانگوا
- مردان زودتر از زنان آلزایمر میگیرند
- تشخيص سرطان سينه از روی تار مو
جوک اتفاقی :
چگونه مدرك دانشگاهی جعل كنيم؟
خوراک اتفاقی:
نان لواش
برای فرستادن ديدگاه يا نظر خود لطفا اينجا کليک کنيد
آدرس پست الکترونيکی
info [at] IranPressNews [dot] com
گذر از فيلترينگ با کمک گوگل










