آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 13 خرداد ماه 1399 = 02-06 2020

عکس؛ اردشیر زاهدی سکته مغزی کرونایی کرده؟!

سایت امنیتی مشرق نیوز با انتشار تصویر زیر نوشت: اردشیر زاهدی، وزیر خارجه رژیم شاهنشاهی پهلوی، در توئیتی در واکنش به سرکوب معترضان در آمریکا نوشت: گیرم که می کشید، گیرم که می برید، گیرم که می زنید، با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟


بهنود و زاهدی؛ الگوی "میهن پرستی" آیت الله بی‌بی‌سی!

صادق زیباكلام در متنی كوتاه خطاب به مسعود بهنود نوشت: جناب بهنود بزرگوار، در تعریف شما و جناب زاهدی از میهن پرستی، «مردم سوریه» کجا قرار می‌گیرند؟ آیا بزعم جنابعالی، جناب آقای اردشیر زاهدی و یا هر فرد دیگری که با تحریم‌ها و سیاست‌های ترامپ علیه (رژیم) ایران مخالفت نموده و از سیاست‌های (رژیم) ایران در سوریه طرفداری نماید می‌شود دوستار ایران و وطن‌پرست؟ من از تندروهای خودمان که بواسطه انتقادم از موضعگیری آقای زاهدی، منظما درد و بلای ایشان، ایران دوستی و وطن‌پرستی‌شان بر سر زیباکلام وطن‌فروش و مزدور می‌کوبند، توقع زیادی ندارم. از جناب زاهدی هم در مورد مردم سوریه چیزی نمی‌پرسم، چون ایشان چه قبل و چه بعد از انقلاب هیچوقت ارزش چندانی برای حقوق بشر قائل نبوده‌اند. اما نمی‌توانم از جنابعالی نپرسم که پس تکلیف «مردم سوریه» چه می‌شود؟


سقوط ژرف و خفت آور اردشیر زاهدی در مصاحبه با امید دانا

وقتی تو می گویی وطن, من خاک بر سر می کنم
وقتی تو میگویی وطن, بر خویش می لرزد قلم
شعری از مصطفی بادکوبه ای

عبدالستار دوشوکی: متعاقب مصاحبه اردشیر زاهدی فرزند تیمسار فضل‌الله زاهدی نخست وزیر بعد از کودتای ٢٨ مرداد؛ و داماد شاه و سفیر سابق ایران در آمریکا و بریتانیا با بی بی سی فارسی, وی مجددا در مصاحبه ای شنیع و مملو از فحاشی های بسیار زشت و سخیف و با زبان چاله میدانی با یکی از عوامل روانپریش, بیسواد و حامی پروپاقرص جمهوری اسلامی به نام امید شریفی ملقب به دانا, می گوید دفاع از جمهوری اسلامی (تحت عنوان دفاع از وطن) جزو افتخارات زندگی او است. ظاهرا جمهوری اسلامی عوامل حامی و برونمرزی خود را فعال و به یکدیگر وصل کرده است تا با حمله به اپوزیسیون خود را وطنپرست واقعی قلمداد کرده و از رژیم جمهوری اسلامی تمام قد دفاع کنند. و در این راستا از طرح هر گونه ادعای وقیحی نیز فروگذار نمی کنند. خنده های بیجا, کریه و گوشخراش این دو لهاش مفلوک به این مصاحبه تصنعی و ترتیب داده شده, زشتی دوچندانی می افزاید و شامل نکات قابل تاملی است که بصورت اختصار به آنها می پردازم:

ایشان در دقیقه دو مصاحبه با بی ادبی تمام به شاهزاده رضا پهلوی توهین می کند و می گوید: "شرف داشته باش". در دقیقه ١٢ نیز نمکدان بی بی سی فارسی را می شکند و با فحاشی زشت و چاله میدانی می گوید: " . . . . . مرتیکه تو شرف نداری . . . . ". و بارها, از جمله, در دقیقه ١١ به امید شریفی دانا که در مورد روانپریشی او سالها پیش نوشته و سخن ها گفته ام, می گوید "شما افتخارات من هستید". تو گویی که او نیز نادانسته از"سندروم استکهلم" رنج می برد, اما به آن افتخار می کند.

وی می گوید این یک افتخار است که مردم ایران نان ندارند بخورند, اما افتخار داره که مملکت درون (پهباد) و موشک می سازد؛ اینها افتخارات مملکت است (دقیقه ٤). باید به ایشان گفت ارتش پاکستان نیز که بیش از هفتاد درصد جمعیت آن در فقر و فلاکت مطلق زندگی می کنند, موشک بالستیک, پهباد پیشرفته نظامی و بمب اتم دارد. اما کشور محل زندگی ایشان یعنی سویس نه موشک دارد و نه بمب. کدام یک مایه افتخار است؟ سویس یا پاکستان؟ کره شمالی نیز که حداقل یک میلیون نفر از جمعیت آن به دلیل گرسنگی جان دادند, پهباد پیشرفته و موشک بین قاره ای و بم اتم و بمب هیدروژن دارد. اما کره جنوبی هیچکدام از اینها را ندارد؟ ایشان لابد به استقلال و وطنپرستی کره شمالی و پاکستان افتخار می کنند؟ و نه به پیشرفت و رفاه و بهروزی کره جنوبی و یا سویس.

نقش قاسم سلیمانی در ادامه جنگ در سوریه و کشتار صدها هزار انسان بی گناه از جمله دهها هزار کودک سوری بر کسی پوشیده نیست. اردشیر زاهدی دخالت ماجراجویانه, پر هزینه و مسلحانه جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه را یک افتخار برای ایران می داند, همانگونه که خود ایشان همانند پدرش, ارتش ایران را به نیابت از قدرت های خارجی به جنگ در جنوب عمان فرستادند و تعداد بیشماری از سربازان ایران (نه در دفاع از خاک کشور) بلکه در جنگ ظفار در عمان کشته شدند. نیروی هوایی ایران نیز در ایالت بلوچستان پاکستان به بمباران مناطق مسکونی مشغول بود. باید گفت شراکت در جنگ و کشتار دیگران امری شرافتمندانه نیست که باعث افتخار مرعوبین و "منصوبین" بشود. جالب اینجاست که در توجیه دفاع مطلق خویش از قاسم سلیمانی با قاطعیت می گوید اگر "اعلیحضرت" زنده می بود, او نیز دقیقا همینجوری از قاسم سلیمانی دفاع می کرد و به آن افتخار می کرد (دقیقه ٧). عجبا !

بعد از کم رنگ شدن حنای گفتمان "اسلام گرایی" جمهوری اسلامی, مدتی است که رژیم در صدد استخدام عوامل متعدد ( از چپ ها و سلطنت طلب های سابق گرفته تا کهریزکی های سابق و توابین و غیره) برای دفاع از عملکرد نظام تحت لوای گفتمان "ایرانگرایی" کاذب بر آمده است. در مورد اردشیر زاهدی دقیقا نمی توان علت حمایت ایشان از جمهوری اسلامی را زیر ذره بین کالبدشکافی عمیق قرار داد که مثلا به دلیل تزویر و تطمیع است یا تهدید؟ اگرچه ایشان به ظرافت در مصاحبه می گوید که حکم اعدام او صادر شده است. آیا واقعا از ترس جان اینگونه بی محابا به "صحرای کربلا" زده است و همراه با عوامل روانپریش مبتلا به "سندروم استکهلم" در زیر پرچم جمهوری اسلامی به سینه زنی از نوع رقت انگیز و اندوهناک روی آورده است یا اینکه دلایل دیگری وجود دارد. یا وگرنه همه می دانند که امثال زاهدی ها نه غم وطن در سر می پرورانند و نه عشق به مردم محروم و در بند ایران در سینه چرکین خویش. یا وگرنه اینگونه از جمهوری اسلامی دفاع نمی کردند. هیچ ایرانی با تحریم دارو, لوازم و تجهیزات پزشکی و غذا و مواد کشاورزی و کمک های انسانی برای مردم ایران موافق نیست. الا جمهوری اسلامی که همه کمک های پیشنهادی را رد کرده است.


*******************************

این پیر خرفت آلت دست رژیم ملاها شده است

رسانه های وابسته به باند خامنه ای و سپاه پاسداران و همچنین شماری از عناصر معلوم الحال خارج نشین همچون عطاالله مهاجرانی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی كه سال‌هاست ساكن لندن است، از اظهارات اردشیر زاهدی در حمایت از جمهوری اسلامی بسیار خرسند شده و از او حمایت تمام ‌قد می‌كنند و حتی از مقامات رژیم خواسته‌اند او را به سان یك قهرمان ملی به ایران دعوت و از وی همچون یك سرباز وطن! تجلیل و تقدیر نمایند.

میلاد عظیمی (استاد دانشگاه و نویسنده) در یادداشتی در این باره نوشت: اردشیر زاهدی با بی‌بی‌سی فارسی مصاحبه کرده‌است و سخنانی گفته که به مذاق دوست‌داران جمهوری اسلامی سخت خوش آمده است. کسانی که دیروز به نام زاهدی کتاب خاطرات جعل کردند و هزار دروغ و دونگ به او بستند.

درستی و نادرستی نظر زاهدی سخن دیگر است و می‌تواند در بوته نقد و بحث گذاشته شود و لابد هر کسی بر حسب فهم گمانی دارد. اما سخنی با برخی هواخواهان جمهوری اسلامی!

شما که اردشیر زاهدی را به سبب این سخنانش آزاده و شریف و منصف می‌دانید خودتان چرا در قبال مخالفان از این آزادگی و شرف و انصاف بهره ندارید. چرا در داوری‌های سیاسی‌تان این همه بی‌اخلاق و بی‌انصاف و بی‌تقوا هستید؟ چهل سال درباره سلسله پهلوی گفتید و نوشتید و فیلم ساختید. آیا در کارنامه بیش از پنجاه سال حکمرانی سلسله پهلوی یک نقطه روشن وجود ندارد؟ چرا صداوسیمای بی‌پرنسیب بی‌انصافتان هیچ خدمتی در کارنامه سلسله پهلوی ندیده و نمی‌بیند و فقط از سیاهی و تباهی و خفت و خیانت دوران پهلوی می‌گوید؟ چرا به دروغ برای وابستگان و رجال پهلوی کتاب خاطرات جعل کردید و بر مبنای آن دروغ های مفتضح و ناجوانمردانه سریال‌های میلیاردی مزخرف ساختید و تاریخی وارونه و کاریکاتوری به خورد مردم دادید؟

چرا به مخالفان و دشمنانتان بهتان می‌زنید و لجن‌مال‌شان می‌کنید؟ دیگران را به نیکی و عدل و انصاف و ادب و آزادگی و شرف و اخلاق دعوت می‌کنید و خودتان را از یاد می‌برید؟ طرفه اینکه این همه دروغ و بی تقوایی فایده هم ندارد. زمانه نشسته پی داوری است و خوب و بد و خدمت و خیانت آشکار می‌شود و ما دوره می‌کنیم شب را و روز را و هنوز را...

ایران پرس نیوز




آرام April 27, 2020 02:47 PM

این پیر خرفت چندان آبروئی نداشته که از دست بدهد شرکت و همکاری وی با پدرش و آخوند کاشانی در کودتای ۲۸ مرداد و سرنگونی دولت ملی مصدق و اینک مجیز گوئی رژیم تبهکار اسلامی نه آغازی خوش و نه پایانی نیکوست و همان بهتر که به دامان ملایان برگردد تا پس از مرگ کنار گور یکی از این مفتخوران عرب دفن شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی April 27, 2020 05:23 PM

آقای اردشیر زاهدی هم باید در محکمه تاریخ سنگ محک میخورد، که خورد وخوب هم خورد مثل بسیارانی از رجال سیاسی وفرهنگی دوران پهلوی اول ودوم هویداها انگشت شمار بودند جمشید آموزگارها ولردشیر زاهدی ها و شاید بیشتر از آنچه که فکر میشد بودند امیرانی چون حسین فردوست به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسید اما امیران وافسرانی از جنس رحیمی وبدره ای وجهانبانی و ربیعی و خسروداد و به صدها وشاید هزاران میرسد که بازهم تاریخ در مورد آنها قضاوت خواهد کرد تا آیندگان بتوانند تفاوتها را بخوبی دریابند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری April 27, 2020 05:55 PM

ملاهای دزد و قاتل و غارتگر انگلیسی، بیگانگان دزد و قاتل بنام اصلاح طلب چون صدای چکمه های رضا شاه دوم، پهلوی سوم را شنیدند، از ترس در به خزعبلات گویی افتادند و مسخص است که بلندگوی این بیگانگان چه رادیوهایی و تلویزیون هایی است بی بی سکینه از انگلیس( بی بی سی) و مش غلامعلی رادیو مسکو از روسیه، این دو زوج مخرب و ویرانگر و کثیفی هستند، ولی کور خواندند، اون ممه را لولو برده و دیگر سال ۵۷ نیست با یک مشت خل و دیوانه و خودفروش بنام رووش عن فکر در ایران، جوانان شجاع و فرهیخته این نسل به واقعیت پی بردند و گول این روباهان را نمی خورند جاوید شاه جاوید شاه جاوید شاه تا کور شود هر آنکه نتوان دید

گزارش یا اعتراض به این نظر


ایرانی April 27, 2020 06:10 PM

آقاى زاهدى يك ايرانى اصيل هستند كه در اين مصاحبه از ايران و ايرانيان تعريف و تمجيد كرده اند و نه از حكومت فعلى خيلى از ما عاشق ايران هستيم و طرفدار ايرانيان وطندوست كه از خاك و مرزهاى ايران دفاع ميكنند دولت ها و رژيم ها مى آيند و ميروند ولى ايران و ايرانى هميشه هستند و مى مانند
جاويد و سربلند باد ايران عزيزمان

گزارش یا اعتراض به این نظر


شاهین April 27, 2020 07:58 PM

چقدر شبیه جنتی حرف میزنه این مرد خرفت وطن فروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیرارشادی April 27, 2020 09:45 PM

مار در آستین و ما در فکر اینکه چه کسی زد ریشه ایران را

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو April 27, 2020 10:27 PM

این پیرخرفت وطن فروش وخائن تنها نبوده ونیست وبلکه حامیانی چه درحکومت آخوندی وچه درقشون دمکرات های آمریکا دارد درتاریخ ایران بارها ازافراد صدیق نمائی ومورد اعنتاد شاه ها و حاکمان یاد شده است که درموقعیت بدست آمده با خنجر شاه و یا حاکم را کشته اند خاندان پهلوی هم درامریکا و هم درسفرهای خارجی بشدت تمام مراقب خودشان باشند ! چگونه قاتلان دکترشاهپوربختیارتوانستند بدرون خانه اش درپاریس راه یابند ووی را بقتل برسانند ؟ زاهدی نماهای آنزمان هم که مورد اعتماد شاهپوربختیاربودندازاعتماد وی سوء استفاده کردند و درحقیقت درب منزلش را برروی قاتلانش گشودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


خسرو April 27, 2020 11:08 PM

درود بر میلاد عظیمی شرف آزادگان وطن پرست

گزارش یا اعتراض به این نظر


رودابه علم April 28, 2020 12:20 AM

توج توجه
اردشیر زاهدی و حسادت به رضا پهلوی

اصولا اقای زاهدی به رضا پهلوی حسادت عجیبی داشته و دارد
و پس از انکه مردم ایران دوباره به خاندان پهلوی و ولیعهد روی اور شده اند اقای زاهدی از غم و حسادت به دام دشمنانش یعنی ملاها و رسانه حامیشان یعنی بی بی سی افتاده است
ولی اردشیر زاهدی باید بداند بعد از انکه تاریخ مصرفش تمام شد از سوی ملاهای تهران به زباله دان انداخته خواهد شد و از سوی ملت ایران لعن و نفرین
حسادت پیرانه ویرانش کرده است
امید است بخود بیاید و اشتباهش را جبران کند
رودابه علم - اردیبهشت 99

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام April 28, 2020 06:29 AM

کاربری به نام رودابه علم نوشته است که اردشیر زاهدی به رضا پهلوی حسادت میکند حسادت نمیکند اما رقابت در حجم و شدت پاچه خاری امریست جدا و علیحده شما هم با روانشناسی معکوس سعی نکنید ملت ایران را تحمیق کنید بروید و فکر چاره ای دگر باشید

گزارش یا اعتراض به این نظر


نادر April 28, 2020 09:33 AM

اقای زاهدی ایرانی سر بلند یا بهتر بگویم یک امپراطوری بزرگ دوست دارد ولی قاطی کرده پیر خرفت ماهیت این رژیم را که چهل سال است نادیده گرفته یا قاسم سلیمانی را ژنرال بزرگ می داند ؟؟یادش رفته ژنرالهای بزرگ که موقع اعدام آخ هم نگفتند امثال رحیمی و خسرودادها و وووو بودند

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیدوار April 28, 2020 11:22 AM

من نمی دانم چرا ایرانیان باید هزار مرتبه دستشان را داخل سوراخ
مار کنند هم میهنان بنده کوچک بپذیرید واین پند را بشنویم
چرا رادیو بی بی سی را گوش میدهید در تمامی این ۴۳ سال
یکبار رایت نگفته است و همیشه باید با دل خون این رادیو بلند
شد و وگفته بی ارزش را تفسیر کنیم ودو بار مانند جنگ جهانی
بااین رادیو خائن همخو شده اید خیلی ساده نه نگاهش کنید
نه گوش بگیرید اینهمه اینترنت رادیو سایتها فراوان گزارشهای خود را تهیه کنید وبا این رادیو بای بای کنید واز دوبار نمک پاشیدن از روی زخمیان جلو گیری کنید بنده۶سال میباشد که نه تلوزیون و رادیو را نگاه وگوش نمیگیرن و برای اعصابم بسیاربسیارراحت است واین پیر سگ زمینهایش را میخواهد رژیم به پس دهد واین روسیاه تاریخ در همه زمینها شکست خورده خیانت شاخ دم ندارد این خائن فکرکردمردم میروند بسوی رژیم و کور خواند

گزارش یا اعتراض به این نظر


محمود April 29, 2020 06:16 AM

احتمالا این مرتیکه یک چیزی از شاه می خواسته که شاه به او نداد

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 1, 2020 01:07 PM

شاهی که دامادش همچین تحفه‌ای بوده و همسرش یک کمونیست که ساواک حتی پاسپورتش را ضبط و غیر قابل تمدید اعلام کرده بود و فرزندی که حاضر بوده برای رژیم اسلامی به اسم وطن خلبانی کند و سوگند پادشاهیش را برای رضایت آخوندهای قاتل به زیر پا بگذارد چگونه میتوانست آینده ی ایران را بسازد وای بر ما ایرانیان نگونبخت ایران پرس نیوز گرامی تمنا دارم حذف و سانسور نکنید لطفا مواردی که بیان کردم چک کنید اگر مستند و تاریخی نبود بنده دیگر مزاحم اوقات شریفتان نخواهم شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


کارل مارکس May 1, 2020 01:17 PM

این ارده شیره زایدی اخیرا سراز قبر خود بیرون آورده و پشت سرهم در برنامه های بنگاه سخن پراکنی BBC
احراز عقدهای پس مانده میکند
معلوم نیست که افسار ایشان بدست چه کسانی افتاده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی May 1, 2020 03:20 PM

آقای زیبا کلام یک پرسش کلیدی را بادونفر بظاهرایرانی بنامهای بهنود واردشیرزاهدی درمیان گذاشته است که بهتربوداین کاررانمیکرد میپرسید چرا؟؟ جواب میدهم برای اینکه اردشیرزاهدی درچند نوبت اثبات کرده بود یک فاحشه تمام عیارسیاسی ویک پیرخرفت است که وزن اوهمانا هموزن پسرکی پر رو ومزدور بنام امید داناست اردشیر زاهدی را چه به جوانانی چون پویا بختیاری واکبر محمدی وآتنا دائمی وآرش صادقی و گلرخ ایرانی وهزاران جوان دربند واعدام شده؟! اردشیر زاهدی و مسعود بهنود را چه به اینکه بتواند معرف واقعی الگوی وطن پرستی وایران دوستی باشند آنها لکاته ها ورقاصه های هستند که میتوانند درهرمحفلی که بوی کباب ازآن بیاید با مینی ژوپ به خوش رقصی بپردازند شاید زیبا کلام هم با علم به همه این لکاته گریها چنین سئوالی را با آنها درمیان گذاشته؟! الله واعلم

گزارش یا اعتراض به این نظر


داریوش May 2, 2020 09:17 AM

اردشیر زاهدی یک فرد کلیدی است در تحویل دادن حکومت شاه به آخوندها، اردشیر زاهدی پسر ابوالحسن‌خان بصیردیوان از فئودال ها و مالکان همدان و بخشی از هزار فامیل حاکم ایران هستند،این آقا پسرخاله بنی صدر، فرزند سید نصرالله بنی‌صدر دوست روح الله خمینی هم هست و خواهر آقا همسر داریوش همایون بود، مردم ایران بیش از صد سال است میجنگند تا دست این پیر کفتار از مملکتشان کوتاه کنند، مصاحبه این پیر کفتار با رادیو استعمار امری طبیعی است

گزارش یا اعتراض به این نظر


نظرسنج June 2, 2020 12:54 PM

ایران دوباره به یک نادر شاه، کریمخان، رضا شاه احتیاج دارد به یک سردمدار و ملت پشت او گور پدر خامنه ای و زاهدی این پیر خرفتان زمان یکی روی اسب دیگری زیر اسب

گزارش یا اعتراض به این نظر


Javid June 2, 2020 01:06 PM

راه رو عوضی رفتی عمو اخر عمری زدی به سیم اخر ۰ اب در خانه و ما تشنه لبان میگردیم ۰ُ

گزارش یا اعتراض به این نظر


ب.د.د. June 2, 2020 01:28 PM

هیچ کس احتمال نمیدهد که همین اردشیر زاهدی ، کشنده شاهنشاه از طریق خاص بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


setareh June 2, 2020 02:46 PM

کسی که ذاتاً مزدور و دست به سینه و پابوس است، همیشه مزدور و دست به سینه و پابوس است، و هیچ هم فرقی نمی کند که اربابش شاه نامیده شود و یا که آخوند عمامه دار!
درگذشته بفرمان؛ در عمان و پاکستان،،، خون مردمان بیگناه دیگر میریخت وفرزندان مردم ایران را، درلباس سربازیِ اجباری،به کشتن میداد، و امروزهم، باز به فرمان، (البته فقط!) دهن گشادی میکند!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش - صبحی June 2, 2020 03:08 PM

اردشیر زاهدی بخوبی وبا کج فهمی زیاد وضریب حماقت و توان خود فروختگی نشان داد که یک فاحشه تمام عیار سیاسی و رقاصه عرصه ملایان در برون کشور است همینها به پادشاه فقید از پشت خنجر زدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


علیرضا June 2, 2020 06:38 PM

هنوز لای ولجن 28 مرداد خشک نشده کسانی که فکر میکنند 28 مرداد مربوط به گذشته هاست با خاطری آسوده پای بی بی سی بنشینند مخزن لجن بی بی سی تا سالهای طولانی مشام شما را نوازش خواهد داد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Sam June 3, 2020 09:58 AM

خیانت به مملکت زیادی هم حرف میزنه

گزارش یا اعتراض به این نظر


کاریکامراناتور June 3, 2020 07:31 PM

به هر کی گفتن پنیر/ تو خفه خون بگیر و بمیر وای به مملکتی که الگوی وطن پرستی اش اردشیر زاهدی باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:
  48162 بازدید |






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved
Cookies on IranPressNews website
We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website. This includes cookies from Google and third party social media websites if you visit a page which contains embedded content from social media. Such third party cookies may track your use of our website. We and our partners also use cookies to ensure we show you advertising that is relevant to you. If you continue without changing your settings, we'll assume that you are happy to receive all cookies on our website. However, you can change your cookie settings at any time.