آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Tuesday 31 January

می‌خواهند برادارن قاچاقچی را عامل گرانی ارز معرفی کنند

سایت دیگربان: حسین شریعتمداری٬ نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان احتمال داد تیم محمود احمدی‌نژاد در آینده‌ای نزدیک با همکاری عوامل «خارجی»٬ سپاه یا وزارت اطلاعات را پشت پرده آشفتگی بازار سکه و ارز معرفی کند.

آقای شریعتمداری در شماره روز سه‌شنبه (۱۱ بهمن) روزنامه کیهان نوشته که تیم احمدی‌نژاد قصد دارد «پای یک کانون و مرکز مورد اعتماد مردم» را به میدان آشفتگی بازار سکه و ارز بکشاند.

وی از سپاه٬ وزارت اطلاعات و یک مرکز دولتی یا قضایی به عنوان کانونی که در آینده احتمال دارد تیم احمدی‌نژاد آنها را مسئول اصلی این آشفتگی معرفی کند٬ نام برده است.

شریعتمداری در عین حال عوامل اصلی آشفتگی چند هفته اخیر اقتصادی را «نفوذی‌هایی» معرفی کرده که با این اقدام قصد دارند «کماکان در سایه بمانند.»

محافظه‌کاران حامی علی خامنه‌ای همواره از اسفندیار رحیم‌مشایی با عنوان مهمترین مرد سایه دولت محمود احمدی‌نژاد نام می‌برند.

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از یادداشت خود ادعا کرده در نابسامانی بازار سکه و ارز «گروهی از بهایی‌ها با همکاری افرادی از انجمن حجتیه نقش موثری داشته‌اند.»

شریعتمداری پنجم بهمن ماه نیز با انتشار یادداشتی احمدی‌نژاد و رئیس بانک مرکزی را به همدستی با آمریکا و غرب به منظور افزایش تاثیر تحریم‌ها بر اقتصاد ایران متهم کرده بود.

وی نوشته بود: «افزایش بی‌رویه و جهشی قیمت سکه و دلار پروژه‌ای هماهنگ با تحریم نفتی ایران از سوی اتحادیه اروپا است.»

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان از جمله نزدیکان علی خامنه‌ای است که هفته‌های اخیر حملات و انتقاد‌های تندی به دولت احمدی‌نژاد -به خاطر دست داشتن در نابسامان کردن بازار سکه و ارز- کرده است.

تیم احمدی‌نژاد نیز در واکنش به این حملات به طور تلویحی از سپاه به عنوان مهم‌ترین نهاد پشت پرده این آشفتگی اقتصادی نام برده است.

احمدی‌نژاد نیز در سخنرانی هفته گذشته خود به طور تلویحی به دست داشتن سپاه در آشفته کردن بازار سکه و ارز اشاره کرده بود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved