آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 11 بهمن ماه 1390 برابر با 2012 Tuesday 31 January

قتل اشکان سهرابی؛ وقاحت مافوق تصور جانیان حاکم

خبرگزاری فارس: سایت خبری ندای انقلاب نوشت: شبهه ایجاد تقلب در انتخابات ۸۸ از آن دست موضوعاتی است که سران فتنه تاکنون از پاسخگویی به آن فرار کرده اند . توهم ایجاد تقلب در انتخابات که برای اولین بار توسط موسوی قبل از شمارش آرای مردم مطرح شد در روزهای پس ازانتخابات موجی از ناامنی و حرکات ضد امنیتی در سطح شهر را سبب شد. ناامنی که موجبات ازبین رفتن برخی افراد را سبب شد.

یکی از افرادی که این روزها به بهانه سالگرد تولدش در رسانه های ضد انقلاب سروصدایی به پا کرده جوانی به نام اشکان سهرابی است که بر اثر توهم تقلب که در ذهنش بنابر سخنان موسوی و امثالهم شکل گرفته بود در روز ۳۰ خرداد در سالروز حرکت مسلحانه منافقین به خیابان رفت. روزی که با آتش افروزی اصحاب ثقیفه (مجمع روحانیون مبارز) و کشاندن مردم به خیابانها شکل گرفت و گروهی از منافقین که در این روز دست به اسلحه بردند و دست به کشته سازی جهت استفاده های آتی! زدند. افرادی که در این روزها جانشان را ازدست دادند در اصل جانشان فدای دروغ گویی و قدرت طلبی سران فتنه شد و این افراد باید پاسخگوی خون کشته شدگان باشند.

مروری بر گفته های مادر اشکان سهرابی نشان می دهد که توهم تقلبی که موسوی ایجاد کرد چگونه جان شیرین یک نفر را می گیرد:"....با هم حرف زدیم و من خیلی نصیحتش کردم که نرود. همه جا خیلی شلوغ بود. گفتم اشکان تو را به خدا کاری نکنی که پشیمانی به بار بیاید. سی ام خرداد بود و فضا سنگین. حس خوبی نداشتم. گفتم اشکان امروز را نرو، مطمئنم که امروز شلوغ می شود. گفت مامان! من نروم آن یکی هم نرود اون یکی هم باز نرود. چه کسی پس باید برود؟ پس رای ما چه می شود؟ چه کسی باید جواب رای ما را بدهد؟ ...."

این گفته ها نشان از چه چیز دارد؟ موسوی ،کروبی و خاتمی که پی ریز توهم تقلب در افکار برخی هوادارانشان بودند امروز باید پاسخ این مادر را بدهند.

وضعیتی که امروز ۲تن از سران فتنه در آن قرار دارند تنها بخش بسیار کوچکی از عقوبتی است که مردم برای آنها در نظر گرفته اند و خواستار اجرای آن توسط دستگاه محترم قضایی هستند.امروز این ۳تن (که یک نفرشان تاکنون توانسته به لطایف الحیلی خود را از موسوی و کروبی جدا کند!)باید پاسخگوی خونهای ریخته شده از هر دو طرف باشند. خونهایی که منافقین مسلح حامی موسوی ، کروبی و خاتمی به بهانه هواداری از فتنه گران به کف خیابانها ریختند. این خونها به زودی دامن فتنه گران را خواهد گرفت ،هرچند که این خونها هم اکنون نیز گریبان آنها را گرفته و رفتن آبروی نداشته شان نزد ملت انقلابی تنها گوشه ای از نتایج این خون ریزی‌هاست.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved