آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 31 May

سونامی سرطان در ايران تا سه سال دیگر

ایسنا: عضو انجمن سرطان‌شناسي آمريكا گفت: بيماري‌ها زاييده مشكلات محيطي است و امروز محيط زيست ما به طور كلي آلوده و شمار بيماران سرطاني به خصوص در ايران رو به رشد است و ۳ سال ديگر در سال ۲۰۱۵ ايران با سونامي سرطان روبه‌رو مي‌شود.

"پروفسور ناصر پارسا" در جمع اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد رشد علوم، به ويژه در زمينه صنعت و پزشكي را در يك‌صد سال پيش شگفت‌انگيز برشمرد و افزود: شيوه درمان در پزشكي تا به حال تجويز و خوراندن يك دارو براي همه بيماران مشابه بوده است.

وی ادامه داد: اما در دهه آينده درمان بيماران بر اساس تنوع ژنتيكي افراد است بدين ترتيب كه هر فرد داروي خاص خود را براي همان بيماري دريافت مي‌كند و چون از اين طريق بيماري به سرعت تشخيص داده مي‌شود بنابراين زمان درمان و معالجه نيز كوتاه‌تر مي‌شود.

عضو انجمن سرطان‌شناسي آمريكا افزود: بيماري‌ها زاييده مشكلات محيطي است و امروز محيط زيست ما به طور كلي آلوده و شمار بيماران سرطاني به خصوص در ايران رو به رشد است و ۳ سال ديگر در سال ۲۰۱۵ ايران با سونامي سرطان روبه‌رو مي‌شود.

پروفسور پارسا همچنين از كاهش سن ابتلاء به سرطان سينه در ايران خبر داد و گفت: سن سرطان سينه در زنان ايراني از ۳۰ به ۱۵ سال كاهش يافته است و ما بايد با بررسي آب، هوا، تغذيه و محيط زيست به علت بروز اين واقعه پي ببريم.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved