آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 11 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 31 May

آمریکا: اوباش لباس شخصی اسد تربيت شده رژيم تهران هستند

وزارت خارجه آمريکا می گوید، اوباش لباس شخصی بشار اسد که قتل عام هولناک الحوله را مرتکب شدند، تربيت شده رژيم تهران و آينه بسيجی ها هستند.

سخنگوی وزارت خارجه آمريکا در جمع خبرنگاران گفته، "شبيّحه"، اوباش لباس شخصی بشار اسد بسيار شبيه بسيجی های رژيم تهران و يک چيز و يک مدل هستند و همان اقداماتی را انجام می دهند که رژيم تهران در سرکوب مردم ایران از آن استفاده کرده است.

ويکتوريا نولند گفت، در اواخر همين هفته معاون نيروی قدس سپاه پاسداران رژیم تهران به طور علنی گفت آنها نقش آموزش و کمک به نيروهای حکومت سوريه را برعهده داشته اند.

سخنگوی وزارت خارجه آمريکا افزود، از ابتدا اين بشار اسد و رژيم او بود که شبيحه (لباس شخصی ها) را به وجود آورد، که مدلی بسيار شبيه مدل بسيجی های رژيم تهران است. يعنی عده ای را استخدام می کنند که به طور مستبدانه، به چنين شکلی خشونت تن به تن را اعمال کنند و انتقام بگيرند. اينها با دست باز و با داشتن معافيت از هرگونه مجازاتی به اين اقدامات پست فطرتانه دست می زنند.

وی تأکيد کرد، رژيم تهران به روشنی با آموزش و مشاوره، نظاميان رژيم بشار اسد را پشتيبانی کرد. اما اين اوباش شبيحه، آينه همان نيرويی است که رژيم تهران در سرکوب مردم ایران از آنها استفاده کرد.


توافق رهبران غربی بر اهميت انتقال فوری قدرت در سوريه

از سوی دیگر کاخ سفيد واشنگتن اعلام کرد که رئيس جمهور آمريکا طی گفتگو از طريق ويدئو کنفرانس با رئيس جمهور فرانسه، صدراعظم آلمان و نخست وزير انگلستان، با آنان بر سر ضرورت متوقف کردن خشونتها عليه مردم سوریه و اهميت انتقال فوری قدرت در این کشور به توافق رسيد.

سخنگوی کاخ سفید همچنین به روسيه و ساير حاميان رژیم سوريه هشدار داد که در طرف اشتباه تاريخ قرار گرفته اند و رفتار وحشيانه بشار اسد برای هميشه به يادها خواهد ماند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved