آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 خرداد ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 17 June

لاریجانی: شرایط منطقه حساس و خطرناک است

خبرگزاری مهر: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در اجتماع روحانیون استان همدان با اشاره به اینکه هم اکنون در شرایط حساس منطقه ای به سر می بریم، گفت: شاید در هیچ زمانی مختصات فعلی منطقه وجود نداشته است با توجه به اینکه وضعیت خاورمیانه نکات مثبت و روبه جلویی دارد و از سوی دیگر شرایط حساس از لحاظ خطرناک بودن اوضاع پیش رو داریم.

لاریجانی به اوضاع کنونی مصر اشاره کرد و گفت: وضعیت مصر کنونی نشانگر خطرناک بودن اوضاع است چرا که غربی ها با هدف غضب آلود می خواهند اهداف انقلاب مصر را تغییر دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: مسئله هسته ای هم اکنون در مرحله حساسی است و جنگ اراده ها در آن حاکم شده است لذا باید از زمان به درستی استفاده کرد.

لاریجانی تصریح کرد: غرب تجربه های زیادی از لحاظ ستیز با ایران داشته و الان مرحله نهایی به لحاظ استفاده از تجربه های مختلف است. در شرایط فعلی دیپلماسی اقتضا می کند بر برخی نکات مانند اقتصاد توجه زیاد شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم پایداری در مسئله هسته ای دقیق تفسیر شود باید در مسئله اقتصادی کار جدی کنیم زیرا نباید با هر خبر از مذاکرات هسته ای وضعیت اقتصاد دگرگون شود.

لاریجانی تاکید کرد: شرایط فعلی مناسب مشوش کردن فضای جامعه نیست. دلسوزان نظام باید توجه کنند در شرایط فعلی به وحدت درونی در کشور نیاز داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در کشورمان دریدگی گفتاری وجود دارد به این معنا که مراعات شرایط کشور را نمی کنیم و به صورت هم پنجه می کشیم که این در کشور آشفتگی به وجود می آورد و وضع کشور را به هم می ریزد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved