آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 2 تیر ماه 1391 برابر با 2012 Friday 22 June

حرکت ناو جنگی آمریکا به سوی خلیج فارس

جدیدترین گزارش ها از عبور ناو جنگی "یو اس اس پانس" آمریکا از کانال سوئز و حرکت آن به سوی خلیج فارس و به کار گیری این ناو به عنوان پایگاه شناور در عملیات‌های پشتیبانی از نیروهای ویژه آمریکا خبر می‌دهند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری-تحلیلی "آنتی وار"، کشتی آبی - خاکی و ترابری موسوم به "یو اس اس پانس" ( USS Ponce) که به تازگی به عنوان "پایگاه شناوری" برای نیروهای ویژه آمریکا و آغاز حملات آنها تعمیر شده است، امروز جمعه برای استقرار در خلیج فارس از کانال سوئر عبور می کند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارش داد که این ناو جنگی قرار است برای ماموریت‌های پشتیبانی در مناطقی که دسترسی های زمینی به آنها قابل حصول نیست، به کار گرفته شود؛ در حالیکه می توان از این این ناو جنگی به عنوان دیواری دفاعی علیه تلاش فرضی مین گذاری ایران استفاده کرد، این ناو را می توان برای آغاز حملات از هر نقطه نزدیک ساحلی در منطقه مورد استفاده قرار داد.

فرماندهی مرکزی آمریکا که مشتاق استقرار ناو جنگی "USS Ponce" در منطقه بوده، اعلام کرده است که این ناو منحصرا برای انجام عملیات در منطقه مناسب است؛ منطقه ای که آمریکا لزوما در آن پایگاهی در هر کشور مجزایی ندارد که بتواند از آن کشور عملیات کند.

بر اساس اعلام این پایگاه تحلیلی ضد جنگی، این ناو جنگی هنگام رسیدن به بحرین حقیقتا هیچ نیروی جنگی را با خود ندارد و انتظار می‌رود که زمان رسیدن این ناو به بحرین از اکنون، دو هفته دیگر باشد؛ مقامات آمریکایی درباره زمان استقرار نظامیان جنگی آمریکا صحبتی نکرده اند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved