آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Monday 20 August

فساد در بنیاد حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس

دیگربان: حمید داودآبادی٬ فعال سیاسی‌ـ‌فرهنگی حزب‌الله در اقدامی کم‌سابقه از وجود «فساد مالی»٬ «مرض»٬ «آلودگی» و نبود ن‍ظارت بر عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های «دفاع مقدس» خبر داد.

آقای داودآبادی این مطالب را در متن استعفای خود از سمت مدیریت سایت جامع دفاع مقدس «ساجد»٬ خطاب به میرمحمد باقرزاده رئیس این بنیاد مطرح کرده است.

وی در نامه استعفای خود نوشته که نمی‌تواند در سیستمی دنبال «نان حلال» بگردد که از وی برای جذب ۵۰ میلیون تومان بودجه سال ۹۰ از ستاد کل خواسته می‌شود اسناد، فاکتور و قرارداد صوری تهیه کند.

داود‌آبادی وجود «فساد» در این بنیاد را ناشی از «سوء مدیریت» و «عدم توجه و دل سوزی» باقرزاده به مجموعه تحت مدیریتش دانسته و نوشته ترجیح می‌دهد «نان کمتر» و البته «حلال» به خانه‌اش ببرد.

این فعال سیاسی‌-‌فرهنگی حزب‌الله همچنین در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده به جزئیات بیشتری از «فساد» موجود در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های «دفاع مقدس» اشاره کرده است.

وی نوشته این بنیاد یکی از مراکزی است که در آن به نام «شهدا و دفاع مقدس» سوءاستفاده‌های کلان مادی صورت می‌گیرد.

داود‌آبادی پس از انتشار متن استعفای خود و تشریح برخی مسائل در این بنیاد٬ روز شنبه (۲۸ امرداد) در تازه‌ترین پست خود از کناره‌گیری میرمحمد باقرزاده از ریاست بر این بنیاد خبر داده است.

وی نوشته بهمن کارگر٬ معاون اجتماعی نیروی انتظامی با حفظ سمت، به ریاست این بنیاد منصوب شده است.

داود‌آبادی علت کناره‌گیری باقرزاده از این سمت را «نفوذ برخی جریانات» که منجر به کناره‌گیری نیروهای «ارزشی و بسیجی» در این بنیاد شده و بی‌انگیزه بودن وی برای کار در چنین سمتی٬ اعلام کرده است.

آن‌طور که داود آبادی نوشته است طی دو سال گذشته این بنیاد به مجموعه‌ای «فشل» و «ناکارا» تبدیل شده بود که علت آن «برگزاری جشنواره‌های خانوادگی، رفاقتی و سکه پراکنی‌های دوستانه» است.

این فعال فرهنگی حزب‌الله همچنین نوشته که حفظ آثار و نشر ارزش‌های «دفاع مقدس» مدت‌هاست «حسابرسی دقیق» نشده و در این بنیاد حساسیتی «نسبت به حیف و میل بیت‌المال» وجود ندارد.

داود‌آبادی افزوده باید مشخص شود «هزینه‌های میلیاردی بنیاد در طول سال، چه تولید و خروجی‌ای داشته است؟»

وی در پایان پست خود نوشته است: «بد نیست مسئولین امر، هیاتی را مامور بررسی مسائل مالی بنیاد و از همه مهم‌تر بررسی نیاز وجودی بنیاد و ثمرات تعطیلی این تشکیلات عریض و طویل بنمایند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved