آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Monday 17 September

تربیت مداحان دانش‌آموز در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از تربیت مداحان دانش‌آموز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور مرادلو در جلسه کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اظهار کرد: در دولت نهم و دهم اقدامات بسیاری در بحث استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بحث استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه و همکاری آنها با آموزش و پرورش 22 برنامه به صورت کشوری تدوین شده است، افزود: این برنامه‌ها شامل اقداماتی همچون اعزام روحانیون و برگزاری نشست‌های علمی است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان همچنین با اشاره به همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و اداره کل اوقاف و امور خیریه در زمینه اعزام مبلغان با آموزش و پرورش افزود: این دو نهاد همکاری خوب و مطلوبی با آموزش و پرورش دارند.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل 58 جلسه توسط کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه اضافه کرد: همچنین 565 کارگاه علمی و تخصصی نیز در استان تشکیل شده است.

مرادلو در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توزیع 7 هزار و 600 جلد نشریه در بحث آگاه‌سازی دانش‌آموزان، افزود: همچنین سال گذشته نیز 2 هزار و 606 مبلغ در مدارس استان زنجان در راستای برنامه‌های مختلف و در قالب گفتمان‌ها در مدارس حضور پیدا کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقرار 93 روحانی در مدارس استان زنجان ادامه داد: همچنین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و برگزاری جلسه‌های مختلف نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه بوده است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه با اشاره به تربیت مداحان دانش‌آموز افزود: این امر نیز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به اخذ مجوز برای آغاز به کار هیئت‌های دانش‌آموزی اضافه کرد: تاکنون مجوز فعالیت 39 هیئت دانش‌آموزی اخذ شده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved